دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


اگه یه روز یه دختر داشته باشم ...


به دخترم پول تو جیبی نمیدم، تا یواش از پشت سرم بیاد
دستاشو حلقه کنه دور گردنم، موهاشم بخوره تو صورتم

در ِ گوشم پچ پچ کنه
بگه بابایی بهم پول میدی ؟
داریم با بچه ها میریم بیرون ...
موهاشو بزنم کنار .
ماچش کنم ،

بگم برو از جیبم وردار بابایی

به خاطر دخترم هم که شده ، یه روزی بابا میشم !


نظرات 6 + ارسال نظر
roya سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ

Hآخییییی داداشی خودم ایشاللا یه روز بابا شی منم عمه میشم داااااااااااااا

thanks my dear sister...I hope so..

Tachberdee سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

نه خیر دیگه کار از کار گذشته! دیگه نمیشه برات هیچکاری کرد!

yes ...you right

GENTELMAN سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ب.ظ http://WWW.IRANKOCHAK.BLOGFA.COM

همین که قاصدکی را ،
فوت کنی
تا عطر نفس هایت
را با خود بیاورد
برای دلم کافیست . . .....

somayeh سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

منم میخخخخخخخخخخخخاااااااااام عمه بشم

هنگامه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

وای چ بابای خوبی میشی تو یونس خاله و چ عمه های خوب میشن رویا جان و سمیه جان

بله همینطوره...شما محبت دارید خاله

مریم یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

الهی زودتر بابا بشی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد