دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

آهنگ زیبای امروز


... مفتخرم هزارمین پست دل نوشته رو تقدیم بکنم...

 «   با یک ترانه بسیار زیبا  »

 به همه ی دوستانی که منو تا اینجا همراهی کردند..مخصوصا عزیزانی که با نظرات پرمهرشون همیشه برای من ایجاد انگیزه  کردند و میکنند...

...


دنیای این روزای ما

سخن امروز


بدترین چیز اینه که محبت مادرو با هان وچیه و..
جواب بدیم!
بعد زنگ_ یه غریبه که فقط هوسه با جاااانم جواب بدیم..

دل نوشته


زیـر بـارانم بےچتــر …
تنہـا بینے سرخم لو مےدهد مـرا
کہ بـاریده ام همـراه ابـــرها …
امــا تـابلـوے قشنگـے شـده ایـم…
“مــن و جــــاده و بــاران…”

دل نوشته


باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه !



دل نوشته


یک نفر همره باد
آن یکی هم سفر شعر و شمیم
یک نفر خسته از این دغدغه ها
آن یکی منتظر بوی نسیم
همه هستیم در این شهر شلوغ
این کفایت که همه یاد همیم.