دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

خنده بازار


ما یه مزیت خیلی خوبی که داریم اینه که


وقتی که به مامان و بابا تبدیل شدیم


سر زده رفتیم تو اتاق بچمون و دیدیم داره به صفحه دسکتاپ خیره میشه


یکی میکوبیم پس کلش


میگیم بیار بالا ببینم چی داشتی میدیدی؟؟!!



    رده بندی IQ:


پسر

نابغه

تیز هوش

باهوش

معمولی

تنبل

اوشکول

اسکل

دختر...

(پسرا نفری یه دستمال بردارین میخوایم رقص کردی بریم)Tuzki Bunny Emoticon







یه بارم مثل سوباسا به داداشم زُل زدم تا با ذهنم باهاش حرف بزنم

بهم گفت چیه مثل بز زُل زدی ؟

فهمیدم بیشتر باید تمرین کنم :|



مرد باید خوش تیپ باشه و ته ریش داشته باشه

اخلاقش مهم نیست ؛ با اجرا گذاشتنِ مهریه درست میشه !Tuzki Bunny Emoticon




سعی کن تو زندگیت مثل اینترنت اکسپلورر پررو باشی!

با اینکه میبینه فایرفاکس و کروم و Safari نصب داری

ولی موقع ورود به سایت دانشگاه باز میاد میگه میخوای منو Browser اصلیت کنی؟




ﺁﻗﺎ ﺗﺎ ﻟﺒﻮ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﯾﻬﻮ بابام ﺍﻭﻣﺪ ﻣﺎﺭﻭ ﺩﯾﺪ !

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻭﻧﻢ یه ﭼﻨﮕﺎﻝ ﮔﺮﻓﺖ دستشو ﻧﺸﺴﺖ ﺑﺎﻣﺎ ﻟﺒﻮ ﺧﻮﺭﺩ!

چیه فک کردی ما از اوناشیم ؟

برو از خدا بترس

ﺗﺴﺒﯿﺤﻪ ﻣﻦ ﮐﻮ؟

کی ورش داشته ؟؟Tuzki Bunny Emoticon




توی سایتی نظر سنجی گذاشته بودن پرسیده بودن :

“کدوم سوغاتی از کدوم شهر رو خیلی دوست دارید ؟

اکثر اونایی که شرکت کرده بودن زده بودن

“ LCD از بانه ” یعنی من عااااشق این هموطنانمونم !Tuzki Bunny Emoticon




آیا میدانید:

زنها فرشته اند

ولی ما مردها فقط یه مشت دروغگو هستیم !؟Tuzki Bunny Emoticon




همین روزاست که مخابرات بهم اس ام اس بده بگه:

مشترک گرامی الان مدتِ مدیدیه جز من کسی به شما پیام نمیده!

نظرتون چیه بیشتر آشنا بشیم !؟Tuzki Bunny Emoticon



توی رستوران بین راهی رفتم دستشویی دستمو بشورم

مسئول دستشویی موقع خروج میگه: آقا! 200 تومن می شه!

من: من فقط دستمو شستم!

اون: پس برگرد برو توالت بعد بیا 200 بده!

دستمو کردم جیبم 200 تومن بهش دادم!

میگه: نه! باید بری دستشویی حتما!

میگم: چرا؟

میگه: من مال حروم از گلوم پایین نمیره!Tuzki Bunny Emoticon



آنتی ویروس لپ تاپمو یک سال و نیمه آپدیت نکردم

یه ماهه پیغام میده: هر غلطی دوست داری بکن من دیگه کاری به کارت ندارم !Tuzki Bunny Emoticon




طرف نیم ساعت میره بیرون 40 بار ننه باباش بهش زنگ میزنن که کجایی

اون وقت ما با دوستامون میریم شمال بابام 3 روز بعدش زنگ میزنه میگه:

علی تا نونوایی نبسته دوتا نون از تو رات بگیر بیار!Tuzki Bunny Emoticon





رفیقم رفته دانشگاه کیش، میگم چطوریه؟

میگه حاجی اینجا با یه سری ماشین هایی بچه ها میان دانشگاه

که من تو نید فور اسپید پولم بهشون نمی رسه !

اونجا که قمیشی میگه :

هرگز نخواستم که تورو با کسی قسمت بکنم

آدم فکر میکنه با ته دیگشه !Tuzki Bunny Emoticon




دقت کردین ؟

بهترین مکان برای خواب خونه ی خوده آدمه

راحت ترین توالت توالت خونه خوده آدمه

راحتترین لباس لباسه خوده آدمه

خوش فرمون ترین ماشین ماشینه خوده آدمه

بهترین جزوه جزوه ی خوده آدمه

تمیزترین دست دسته خوده آدمه

بامزه ترین بچه بچه ی خوده آدمه

ولی …

خوشبوترین ادکلن ادکلنه کسیه که تو خیابون از کنارت رد میشه !

نظرات 6 + ارسال نظر
مهندس هویج دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com/



دمت گرم خیلی باحالن. کلی خندیدم.

خواهش می نماییم...

darya دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

yani man mikham bedunam in duste ma che haseli dare az in hame farar

allli bud

مرسی دوست مهربان..شرمنده میفرمایید...

Tachberdee سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

خیلی باحال بودن دمت گرم!

نمیدونم چرا احساس میکنم حرفای من با مهندس هویج یه جورایی شبیه به همن!
نیستن؟

مرسی
نمیدونم واللا ..توجه نکردم...

Tachberdee سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ

آقا راستی قسمت جدید Walkindead با زیرنویسش اومد!

موقع اومدن با حاجی هم تماس بگیر!

خیالت راحت تا 3 صبح بیدارم!

نوکرتیم...شب میام پیشت
2broke girls چی..؟ اونم آماده کن تا بیام...

هنگامه سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خیلی قشنگ بود کلی خندیدم ولی یونس اگه رویا و سمیه ببینن پوست سرت و میکنن ک ب دخترها بد گفتی

اگه خبر نشن خودم خبرشون میکنم

هدفم همین بود...همیشه شاد باشی...
خودشون خبر دارن...

darya سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

آخه چرا انقد آدرس رو تغییر میدی پسر خوب؟

فک کنم بهت گفته بودم...تو صندوق پستی
خوب توضیح دادم که...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد