دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

خنده بازار





الان که نه کولر روشنه نه بخاری بابام نمیدونه دقیقا چیکار باید بکنه تو خونه میره هواکش دستشویی رو

هی روشن خاموش میکنه..Tuzki Bunny Emoticon


  مورد داشتیم دانشجوی ترم یکی به حراست دانشگاه میگه بابای مدرسه




مسئولین تعداد افراد دریافت کننده یارانه را،از جمعیت کشور بیشتر میدانند..
اولی به دومی:بیا ایندفه

تو سبیل مصنوعی بذار برو نشاسنت.سومی:من روح بابامو از قبر کشیدم بیرون که باهاش یارانه

بگیرم..Tuzki Bunny Emoticon




یه دبیر داریم اصن تو چشماش نگاه کنی خشک میگردی..بعدش با همت والای من و بچه ها بهش لقب

دادیم :برق سه فاز..



میگن:تنبلی مادر همه عادتهای بد ماست..خب چه میشه کرد به هرحال مادر و احترامش واجب..Tuzki Bunny Emoticon




 میگن خودقهوه هم وقتی اعصاب نداره،چایی میخوره…




بخشی ازمکالمات تلفنی منو دوستم:
-hi let’s go to park..ok?
-سلام علیکم الصدیقی..لأ أنا

أقراء الدروسی..إن شاءالله بعدأ..
-کصافط من عربیم ضعیفه..انگلیسی حرف بزن..
-لأ

یحب.الایششششش.
خواهرکوچیکش از اونور گفت:میگم فارسی حرف بزنین بگین خب..
ینی

فسقلی آخرشه ها..




لبخند همیشه زیبا نیست.مخصوصا وقتی که یه تیکه سبزی لا دندونت گیر کرده شامل تخمه سیاه می

باشد نیز…




وااااای دیگه رد داده مغزم/روی 870نبضم/نصف سوالاتش خارج از درسن/کسی نگه که داریم امتحان

اصن..
زمزمه همیشگی بچه های فرهیخته کلاس ما در روزی که امتحان داریم..
Tuzki Bunny Emoticon




کاش اون قدرت جاذبه ای که بالش اول صبح داره بالش آخر شبم داشت…Tuzki Bunny Emoticon





یکی از ترسناک ترین جملات دوران مدرسه:ی برگه از کیفتون بیارید بیرون میخوام امتحان بگیرم

ازتون..Tuzki Bunny Emoticon



اگه ی روز دلت گرفت و ندونستی چه کار کنی اینو یادت باشه که اگه منو داشتی هرگز دلت

نمیگرفت..
امضا:محلول لوله بازکن




وضع کلاس ما دبیر:ساکت 
حمیرا:ولش کن بابا کوزی گونی رو دیدی؟
-ساناز:گونی چه خوشتیپه

وااااااای
-من :غش نکنی حااااااالا
-ساناز:اییش
مینو:بی سلیقه ها داداش منو ببینین قالب

تهی میکنین همتون..
-حمیرا:داداشتو به رخ من نکش پسرخاله منو ندیدین نکبتا..
-من:کصافطا

خفه شید پسردایی من شبیه چنار ایلگازه..
-ساناز:وای مجرده؟
-من:چشتون درآد آره
Tuzki Bunny Emoticon




یکی از فانتزیام اینه:تن نوزادا به جای لباس راحتی اگه پسر بود شلوار لی و لباس تنگ و چهارخونه و

درصورت داشتن مو موهاشو فشن کنن و اگه دختر بود فی الحال شال و مانتو واجب نیست ولی ساپورت

واجب است و ی کلیپس نود متری بزنن به سرش و در صورت امکان آرایششم کن ..
بععععله ی

همچین آدم مدگراییم من..Tuzki Bunny Emoticon




هرچی دلت میخواد نده/یارانه رو فقط بده..
ورژن جدید(هرچی دلت میخواد ببر/گیتار رو با خودت

نبر)Tuzki Bunny Emoticon





نظرات 3 + ارسال نظر
Tachberdee سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

هرچی دلت میخواد نده/یارانه رو فقط بده..


خوب گفتی ، واقعاً خوب گفتی ، اصلاً خیلی خوب گفتی!

darya سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

سلااااااااااااااام
چقد باحال بودن کلی خندیدم
مخصوصا با این شکلکها که خیلی بهشون می اومدن

سلاااااام..دریای عزیز..دوست قدیمی..چطوری شما..؟!!
از اینورا...منور فرمودید...
مثل همیشه سپاسگزارم

هنگامه سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خیلی قشنگ بود کلی خندیدم مخصوصا فانتزی مد لباس بچه هات

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد