دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

خنده بازار



دیشب فال حافظ گرفتم حافظ فرمودند:
خوشا دختری که دوست پسرش توباشی!




ﯾﻪ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺑﻪ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﻋﮑﺲ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺑﻪ ﺯﺷﺘﯽ

ﻋﮑﺲ ﻛﺎﺭﺕ ملی ﻭ ﮔﻮﺍﻫﻴﻨﺎﻣﺶ ﻧﻴﺴﺖ 

 

توصیه ی من به بعضی از دختر خانوما 
طوری زندگی کنید که وقتی سر سفره عقد، عاقد گفت :

دوشیزه مکرمه ی پاک دامن… 

دوستاتون بتونن جلو خندشونو بگیرن 



از محبت خارها،هارتر می شوند!!!!



یکی از فانتزیام این توی زمستون با مخاطب خاصم قرار بذارم و لپاش یخ بزنه از سرما بعدباکش بزنم

توصورتش دردش بگیره،عای حال میده،…



دختر اگر هنرمند باشه،با شلوار کردیم میتونه آدما به وجد بیاره ساپورت بهونست!! واللا




ﺳﻪ ﺯﻥ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻨﻨﺪ: ﻣﺎﺩﺭﻡ، ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ ﺗﺼﻮﯾﺮﺵ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﻪ
ﻭ ﺳﺎﯾﻪ ﺍﺵ

….ﺗﻤﺎﻡ.




کاش یکی بودتواینترنت چایی پخش میکرد ک دیگه از پاکامپیوترم بلندنمیشدیم



مورد داشتیم طرف وسط نمازش با گریه منو از خداخواسته
خدایامنوبهش بده خب
والا من راضی

ب گریه کسی نیستم

میبینی





خیلی دوس دارم یکی از استادام رو درحال خندیدن توخیابون ببینم برم پیشش بگم
چیز خنده داری

هست بگو ماهم بخندیم

نمیدونین چ حالی میده 

نظرات 4 + ارسال نظر
باران یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.ironiforum.ir/

سلام وب قشنگی دارین موفق باشین همیشه


لطفا به منم سربزنین منتظرتم ها:x

سلام ممنون...شماهم همینطور..
سرزدم...

مهندس هویج دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com/


خیلی باحال بود یونس دمت گرم

ممنون رفیق..خواهش میکنیم

Tachberdee سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ

به یه د..خ..ت..ره تو خیابون گفتم.. جوووووووون بخورم!!
گفت بیا بخور
من اصن گرخیدم گفتم نه مرسی
گفت : نه باید بیای بخوری
من فرار کردم دنبالم دوید هی داد میزد میگفت بیا بخور دیگه بیااااااااا
تا خونمون مث سگ دویدم
وحشی شدن د..خ..ت..را به خدا:|

خخخخ

واللا بوخودا
***
حاجی دمت گرم عجب داستانی بود...

هنگامه سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

کاش الانم ی چایی ب من میداد این کامپیوتر

یونس خیلی قشنگ بود ولی چرا انقدر ب دخترها گیر دادی

دوست دارم اذیتشون کنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد