دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

پیرمرد عوضی :)


در یک غروب جمعه ، پیرمردی مو سپـید ، در حالی که دختر جوان و زیبایی بازو به بازویش او را همراهی می کرد وارد یک جواهر فروشی شد و به جواهرفروش گفت: "برای دوست دخترم یک انگشتر مخصوص می خواهم."

مرد جواهرفروش به اطرافش نگاهی انداخت ، و انگشتر فوق العاده ایی که ارزش آن چهل هزار دلار بود را به پیرمرد و دختر جوان نشان داد.چشمان دختر جوان برقی زد و تمام بدنش از شدت هیجان به لرزه افتاد.پیرمرد در حال دیدن انگشتر به مرد جواهرفروش گفت: خب ، ما این رو برمی داریم.

جواهرفروش با احترام پرسید که : پول اون رو چطور پرداخت می کنید؟

 

پیرمرد گفت : چـِک میدهـم ، ولی خب می دونم که شما باید مطمئن بشید که در حساب من به اندازه کافی پول هست .
بنابراین من این چک رو الان می نویسم و شما می تونید روز دوشنبه که بانکها باز می شه ، به بانک تلفن بزنید و تاییدش رو بگیرید و من در بعدازظهر دوشنبه این انگشتر را از شما می گیرم.


دوشنبه صبح مرد جواهرفروش در حالی که به شدت ناراحت بود به پیرمرد تلفن زد و با عصبانیت به پیرمرد گفت : من الان حسابتون رو چک کردم، اصلا نمی تونم تصور کنم که توی حسابتون هیچ پولی وجود نداره!
پیرمرد جواب داد: متوجه هستم ، ولی در عوضش می تونی تصور کنی که من چه آخرهفته معرکه و هیجان انگیزی رو گذروندم؟
 


نظرات 6 + ارسال نظر
somayeh جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

خخخخخخخ چه باحال

Tachberdee جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ

ای تو روح این پیرمردِ چییییییییییییز!

پیرمردا هم دل دارن خو...

هنگامه شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

چقدر کیف کرده بوخودا

بله شدیدا

هنگامه دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

فگ سفت شدید کیف کرده

مهندس هویج دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com/


وووووووووووااااااااااااااااااااای چقد بیشعور بوده مردک.. خیلی خندیدم..
حتما ایرانی بوده اینقدر فسفر سوزونده

نمونه بارز نبوغ ایرانی همینه دیگه...

مهندس هویج پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com/

ای نبوغ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد