دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته



به هرکه میگویم “تو” به خودش میگیرد!!

چه ساده اند اینها…..

نمیدانند هیچکس برای من “تو” نمیشود..


نظرات 6 + ارسال نظر
طوفان پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ق.ظ

سلام

نامردچراحذفم کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیغامام بازنمی کنن برای همین نیومدم

سلام...
ببخشید...بازم لینک شدی

طوفان پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ

حالاچی نوشته بودی رمز گذاشته بودی منوامثال من نخونن؟؟

هنوزم پیغامام باز نم کنن راهی داری بگو ممنونت می شم آقا یونس...

البته اگه ازنظرت یه الف بچه...

راسی اهنگت قشنگه...

همین...

برای قایم کردن چیزی از کسی یا مخفی کاری این کارو نکردم...
برای مشغله کاریم و درسام بود.
***
با کسی هم دشمنی یا خصومتی ندارم،
کسی که برام احترام میذاره براش احترام قائلم
...
نمیدونم مشکلتون از چیه...
مرسی از حضورتون..
همین

هنگامه شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

تو یعنی چی؟ یعنی کی ؟یونس میشه بگی

تو یعنی هزاران حرف نگفته
تو یعنی جای خالی
تو یعنی ...

طوفان شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:09 ق.ظ

وای....

بابابیادعوا!!!!!!!

مطمئنی حالت خوبه؟؟؟

من خوبم...

دعوا با کی...؟!!

شما عزیزی

هنگامه دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ق.ظ

تو یعنی کسی ک صادق باشه

تو یعنی کسی ک پاک باشه

تو یعنی کسی ک درستکار باشه

تو ی...............

تو یعنی یونس خاله

تو یعنی محبت

تو یعنی کسی که همیشه به یادته

تو یعنی هنگامه خاله
مرسی

مینو سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ http://suncity2000.blogsky.com

زیباااااااا عالی بود دوست من

قربونتون برم من...پیشکش حضور مهربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد