دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته



وقتی همسرتون جواب تلفنتون رو نمیده و یا تلفنش خاموشه،لزوما در حال خیانت نیست
شاید گوشیش رو جایی گذاشته یه شارژ موبایلش تموم شده
وقتی یه خانوم با تیپ خفن میبینی لزوما اون آدم فاسد نیست
وقتی تو سالن انتظار فرودگاه یه مرد سیه چهره لاغر رو میبینی که زیر چشمش گود رفته و داره چرت میزنه،
 

 لزوما اون آدم یه معتاد نیست شاید یه آدم زحمت کشه که دو شبانه روز نخوابیده و برای یه لقمه نون رفته اون ور مملکت و خسته و کوفته برگشته این که یه آدم تو یه کوچه داد و بیداد میکنه و بد و بیراه میگه،آدم بی فرهنگی نیست، شاید 
اون روز سختی رو گذرونده ،روزی که ممکنه برای هر کدوم ما پیش بیاد ،
چه خوبه که راجع به دیگران خصوصا دوستان خودمون راحت قضاوت نکنیم ..چون ممکنه راجع به خودمون هم همینطور قضاوت بشه
نظرات 4 + ارسال نظر
مینا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام دوست گمشده من.چ عجب؟میبینم که ترکوندیددقیقا همینطوره که میفرماییدامادرموردآقایون بایدبگم که اگه گوشیشونوجواب ندن یقینادرحال خیانتن..

سلام دوست من...مگه بادکنکه بترکه :)
ممنان...
میخوای بری رو اعصابم ها...!!!
آره شک نکن که در حال خیانتن :)
***
خدا به داد (...) ت برسه!!! [شکلک زبان]

دل نوشته شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.sulky.blogsky.com

پیش داوری خیلی بده خیلی
.................
به وب منم سر بزنین خوشحال می شم

آره..همینطوره...
حتما دوست عزیز

هنگامه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

نچ گوشیش و نبرده مث عباس کچل

هنگامه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

واقعنی نمیشه قضاوت عجولانه کرد مرسی شدم ک یاد آوری کردی

آره...مراعات کنم جانم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد