دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

طنز

http://s4.picofile.com/file/7741699993/166716_528743833835495_1744426994_n.jpg


به داداشم گفتم لپتاپمو بده

دو متر کلن از هم فاصله داشتیم

دیدیم نه میتونه پرت کنه نه میتونه سُر بده

آخرش گذاشتش روی یه پتو گفت بکِش از اون ور یه همچین ادمهای

لارجـــی هستیــــم مــــا



زن:غذا خوردی ؟

مرد:غذا خوردی ؟

زن:دارم از تو میپرسم

مرد:دارم از تو میپرسم

زن:ادای منو در میاری ؟

مرد:ادای منو درمیاری ؟

زن:بریم خرید ؟

مرد:غذا خوردم
.
.
.
.

چرا سکه ۲۵ تومنی گرون نمی شه؟

این همه با خون دل قلک پر کردما


.

.

.

.

.


به سگها محبت کنی باهات دوست میشن

به آدما محبت کنی سوارت میشن

اما اگه به خرمحبت کنی اصلاَ براش فرق نمیکنه !

بس که ثبات شخصیت داره این بزرگوار

.
.
.
.
.
مسافر اول : تاسکی تاسکی واسا سوار شم
مسافر دوم: خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ  ))
مسافر اول :زهر مار به چی میخندی !؟
مسافر دوم: عزیزم تاسکی یعنی چی !؟ این که تاسکی نیست
مسافر اول: خو پ چیه !؟
مسافر دوم: این شصخیه نه تاسکی !
نظرات 6 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

سلام یونس خاله آفرین پسر خوب که دوباره شروع کردی من هنوز نراتم و تایید نکردم اومدم اینجا هووووووووووووو

سلام هنگامه خاله...شروع که نه ...ولی گاهی آپ میکنم..

هنگامه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ

تاسکی نگه دار

هنگامه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

یونس آهنگ انتخابیت برای طرف عالی بود و همچنین آهنگ خودم مرسی پسر خوب

ممنون از شما...

هنگامه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

فعلا بسه باید برم ستاره را برسونم خونشون

دوباره بر میگردم

آره...سلام عمو یونسم بهش برسون...

هنگامه یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

وای چقدر دلم برای پاسخ گفتن و آیگون گذاشتنت تنگیده بود و منم از دستت داد بزنم یونس جواب بده آیکون نزار والابوخودا

ما بیشتر

Aleme دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

_______________________________$$$$آپم
____________________________$$$$$$آپم
__________________________$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$آپم
_________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$آپم
________$$$آپم
_________$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
______$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
____$$$$$$$$$$$$$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_________$$$$آپم
__________$$$ آپم

merciiii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد