دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته

نظرات 10 + ارسال نظر
طوفان چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ

حرصت میکنم ...آپ می شی ولی سر نمی زنی


باشه سر میزنم

طوفان چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

بی خیال ..
من که اصلن نمی خوام درباره ی وب بذارم یونس خان اینم بمونه براسال بعد
راستی سال قشنگی داشته باشی سر سفره وقتی قرآن رو دست می گیری یاد ماهم باش

الآن دستم بنده...ایشالله سر فرصت کمکت میکنم...دوست من
***
من همیشه یاد دوستان هستم...

مینا چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

بی نظیربود

نسیم پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://chekidehghalam.blogfa.com

در لحظه ای که زیبا ترین ملودی ها ازآسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب
آغاز سمفونی بهار مبارکباد [گل]


روزهای زندگیتون بهاری....

هنگامه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

دل زیبا خیلی خیلی کمیابه یونس والابوخودا

کمیابه ولی نایاب نیست

هنگامه شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

عاره نایاب نی درسته هست اما خیلی کمه

بله خاله...همینطوره...

khatere یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

mano ma mitoonim sahebe in qalbe ziba bashim kafiye bekhaym

khatere یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

saaaaaalaaaaaam chera qiyafat in shekli shode bashe dooste man har vaqt vaqt konam dobare be vebet sar mizanam movafaq bashi felan

چجوری شدم...؟!!
آدرس وبتم میذاشتی خو

khatere یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

man dobare ioooooomadam khob labod nadaram k nazashtam

khatere یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:50 ب.ظ

labkhand bezan bedoone pasokhi az donya ...bedan roozi donya anqadr sharmande mishavad k bejaye pasokhe labkhandat be tamame sazhayat miraqsad... charli chaplin


thanks anyway

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد