دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد..


نظرات 6 + ارسال نظر
هنگامه سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

زندگی باغی است که با عشق " باقی" است

مشغول دل باش نه "دل مشغول "

بیشتر " غصه های ما " از " قصه های خیالی ماست "

پس بدان

اگر " فرهاد " باشی همه چیز " شیرین " است...

به به...زیبا بود...

مینا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

زیبابود.آقایونس گل!سال نومبارکت باشه امیدوارم امسال آنچه لیاقتت هست درانتظارت باشه یقینا لایق بهتریناهستی دوست من.ی تبریک هم میخوام بنویسم تقدیمش کنم ب داداشی عزیزم ک دوساله تنهام گذاشته وپرکشیده .تقدیم ب کسیکه درکنارم نیست اما حس بودنش بمن شوق زندگی میده.روحش قرین رحمت.هنگام تحویل سال از عزیزان سفرکردمون هم یادی کنیم.

مرسی مینا خانم...سال نو شما هم مبارک...
امیدوارم سال جدید،بهترین سال زندگیتون باشه
ممنونم ازشما و حضورتون...و بخاطر محبتی که به من و دل نوشته ام دارید..
اینو مطمئنم که بهترین ها میان دل نوشته ...
***
متاسفم ...روحش شاد و یادش گرامی...

ارمیلا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام کاملابانظرشماموافقم

سلام...لطف دارید...

hasti سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://doky-92

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد

سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد
سلام داداش یونس خوبی؟اوضاع بر وفق مراده؟
امیدوارم سالی که پیش رو داری اغاز روزایی باشد که ارزو داری[گل]
ساده وصمیمی میگم"عیدت مبارک......"

سلااااام...چطوری عزیز دل برادر
ممنون...منم عید رو تبرک میگم... دلت از شادی لبریز..روزهای زندگیت همیشه بهاری...

... سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ http://eshghnafarjam.blogsky.com

آنگاه که "تنهایی" تو را می آزارد ، به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده

بسیار زیــــــبا...سپاس از شما...

هنگامه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

به به چه چه از وبم کش رفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد