دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

شرح در تصویر

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://pari555.blogfa.com

سال نو مبارک دوست خوبم

سال نو شما هم مبارک پریسا خانوم...
سالی پر از موفقیت براتون آرزو میکنم...

parsa یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ http://icehell.mihanblog.com

سلام مر30 از حضور گرمت

***پیـــــــــشاپــــــــــیش عــــــــــــیـــــــدتون مــــــــــبارک***امیدوارم سالی که پیش رو داری. آغاز روزهایی باشه که آرزو داری***
[قلب][قلب][قلب]

سلام...خواهش میشه دوست من!
عید شماهم مبارک...مرسیییی

مینا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

پس ایران کجاست؟

این کشورهایی که ذکر شد ،نرخ تورمشون منفیه یا حداقل صفره
ایران هنوز اون ور جدوله

مینا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

جدی میگی؟؟چقدبد!واقعاناامیدم کردی؟

آره...اینطوریاس

Tachberdee سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ق.ظ

من باب تذکر عرض میکنم:


« چون مردم مملکت گل و بلبل ما شادتر از این حرفان ، تو نمودار ذکر نشدن یه وقت برداشت دیگه ای نکنین ، شادیمون زده بالا ، احتمالاً مربوط به چای زعفرانیه باید کمتر استفاده کنیم تا بتونیم تو این نموداره جاساز بشیم »


آره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد