دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

عنوانشو خودتون حدس بزنید :-)


ایدئولوژی بعضی‌ دخترا در آرایش ‌کردن

همان ایدئولوژی نقاشی‌های مهدکودک است :

جای سفید در صفحه باقی نذارید !


یه دختره تو کلاسمون هست

بخاطر اون چهل نفر هر هفته بدون غیبت میان سر کلاس 

واللا..





الان دقیقا ی سوال فنی دارم ؟

اونایی که دو یا سه تا زن میگیرن

یعنی به جز نیمه گمشده

وقت اضافه و پنالتی هم داشتن ؟؟؟





رفتم تو دکه روزنامه خبر بخرم یه زنه اومده میگه آقا ببخشید آدامسه موزی دارید؟

مرده یه آدامس موزی  بهش داده، زنه میگه نه یه طعم دیگشو میخوام !



روزگارتون خوش

نظرات 7 + ارسال نظر
هنگامه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ق.ظ

ای یونس شیطون خیلی خندیدم بوخودا مرسی شدم

هنگامه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ق.ظ

نیمه ی گم شده خیلی خوب بود تو چند تا زن میگیری

دیگه ببینیم چی میشه...تا چهار تا که اجازه داریم...

هنگامه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

الهی قربون اون کم اشتهاییت بره دشمنت والابوخودا

خخخخ
شوخی ادا نمودیم...هنوز تو یکیشم موندیم

سمیه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ


وای این عکس پیشیمون نیست داداش؟؟

آره....

مهتاب یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.kucheyesanjaghakha.blogfa.com

جالب بود. بخصوص پیشیه.

آره...

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ق.ظ

یونس تو پیشی داری چقدر هم خمشله منم یه پیشی طوسی یه دست میخوام مث پیشی دوستم خیلی اونم خمشله

مال من نیست...سمیه خانوم داره اونم چهارتا

[ بدون نام ] دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد