دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


من بی تو هیچم،تو باورم نکن

خیسم زگریه، تنها ترم نکن

عاشق نبودم تا با تو سرکنم

آتش نبودم،خاکـــسترم نکن


اگه عاشقت نبودم،اگه بی تو زنده بودم

تو بمون که بی تو غصه میخورم

اگه دل به تو نبستم اگه این منم که هستم

ولی از هوای گریه ات پرم 


نظرات 10 + ارسال نظر
roya شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

دلنوشته هات محشرن...

به به خواهری عزیز...
ممنون گلم

هنگامه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ق.ظ

تنهـــــــایی های من دو نفـــــــره است ...

یـــــــــا با ا ـو

یـــــــا با خیـــــال ِ ا و ...

هنگامه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ق.ظ

رویا جان سلام بوس سفت عریزم

منم با رویا موافقم صد در صد

دل نوشته هات عالی و محشره

شما لطف داری

سمیه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام داداش منممممممممممممممممممممممممممممممممم میگم دل نوشته هات محشرن

مرسی سمیه خانوم...

سمیرا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام یهکنجکاوی میشه بکنم بااجازتون شا اهل گرگان هستید ایا ببخشیدا

سلام...آره

[ بدون نام ] یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

منون که جواب دادی اگه نمی گفتی ازکنجکاوی داشتم.....میشدم

سمیرا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

http://www.parstools.com/linkestan/امیدوارم خوشت بیاد

جالب بود..تشکر

roya یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

salaaaaaaaaaaam hengame joooooooooooooooooooooooon

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ق.ظ

منم با سمیه موافقم خیلی دل نوشته هات خوبه

ehsan سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام داش ایول خیلی با حال بود

به...سلام پسر...چطوری تو...؟!!
خوش اومدی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد