دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

زیباترین وجذاب ترین زنان معروف دنیا درسال 2013 !


مجله ماکسیم فهرست جذاب ترین زنان سال جهان را منتشر کرد. در این فهرست رزی هانتینگتن وایتلی ، مانکن ۲۴ ساله انگلیسی در صدر ایستاد. رزی در مصاحبه ای اظهار داشت: افتخار بزرگی است که به عنوان جذاب ترین زن جهان انتخاب شدم و فکر می کنم لقب بسیار ارزشمندی است که در طی یک سال با من خواهد بود و می توانم نهایت استفاده را از آن بکنم.در این رده بندی دوشس کیت میدلتون ، عضو تازه وارد خاندان سلطنتی بریتانیا در رتبه ی بیست و ششم جای گرفت.


1- رزی هانتینگتن وایتلی : مانکن و بازیگر ۲۴ ساله انگلیسی









2- اولیویا مان : مانکن و بازیگر ۳۰ ساله آمریکایی










3- کتی پری : خواننده ۲۶ ساله آمریکایی











4- کامرون دیاز: مانکن و بازیگر ۳۸ ساله آمریکایی









5- میلا کونیس : بازیگر ۲۷ ساله روس










6- بار رافائیلی : مانکن و بازیگر ۲۵ ساله









7-آن هاتاوی: بازیگر ۲۸ ساله آمریکایی









8- ناتالی پورتمن : بازیگر ۲۹ ساله










9-کوبی اسمالدرز : بازیگر ۲۹ ساله کانادایی










10- جنیفر لارنس : بازیگر ۲۰ ساله آمریکایی




نظرات 5 + ارسال نظر
دریا جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

نمیدونم یعنی اینا واقعا جذابترینا هستن؟
بخدا زنا و دخترای ایرانی خوشگلترنا نیستن؟
اینا هم خوشگلن اما خوشگلترینها که نیستن خوب
نظر خودتون چیه؟
آخه من بعضی از اینارو میبینم خیلی هم محشر نیستن که!!!!

آره...ظاهرا همینطوره...
اینا رو مجله ماکسیم گفته نه من...
منم نقل قول کردم
***

Inner beauty & outer baeauty(both of these are important
in my opinion

هنگامه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ق.ظ

من شماره ی 4 را خیلی میدوسم مخوصا فیلم ستارگان چارلی

که بازی کرده توی اون فیلمم خوب و جذابه

آره...توی فیلم ماسک هم خوب بازی میکنه...

هنگامه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ق.ظ

کامرون دیاز با اینکه 38 سالشه هنوزم جذابه

دریا شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

yes i agree with u

[ بدون نام ] شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

توی همه ی فیلم هاش خوبه

بله ...همینطوره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد