دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

تصاویری از دنیای لطیف و کوچک اطراف ما




زیباییهای آفرینش خداوند خیلی زیاده..

فقط چشم زیبا بین میخواد..

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

اوخی چقدر ناز بیدن

بله ...همینطوره...

هنگامه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

یونس خیلی زیبا بودند کی این چشم زیبا بین و داشته که این عکس ها را انداخته

آره...عکاسی یعنی این...
هرکسی میتونه عکس بگیره...ولی از کجا گرفتن مهمه...زیبایی ها رو دیدن مهمه..

هنگامه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

واقعنی باید خوب دید زیبا دید درست گقتی یونس

همینطوره...هنگامه

hasti جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://doky-92

اخخخخخخخخخ چقد تو این لحظه دوس دارم دست خدارو بگیرم محکم بیارمش پایین بغلش کنم وبهش بگم خوش بحالم که تو خدای منی"بهت افتخار میکنم ....هیچ کسی جز تو "خدا جونم"لایق محبت وعشق نیست......هیچ کس
ای بهترین افرینندگان

بله...همینطوره آجی جون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد