دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

یک لقمه خنده



عطسه دختر: عتسی…
عطسه پسر: هاتشوبیسخلبوهووووووووطراشش
!

اگه دیدید دختری دهانش رو مثل اسب آبی باز کرده، تعجب نکنید! داره ریمل می زنه!


.

.

.

دختره فرم دانشگاه پر کرده:

نام:پریسا ….

نام خانوادگی:جلالی ….

فرزند: سوم!!

این چطوری کنکور قبول شده واسم سواله


.

.

.

اگه دیدید یه مرد سینه شو سپر کرده، سرشو بالا گرفته و زبونش رو در آورده، تعجب نکنید اتفاق مهمی نیافتاده، داره زیپ شلوار شو می کشه بالا!

.

.

.

.

هیچی ترسناک تر از این نیس بیای خونه ببینی یکی اتاقتو تمیز کرده

حالا ۲ ساعت باید بشینم فکر کنم ببینم چی قایم کرده بودم و آیا کشف شده یا نه !

نظرات 9 + ارسال نظر
سمیه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ

این آخری رو با من بودی داداشی من که هیچی پیدا نکردم...

آیدا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

جالب بوووووووودن

مرسی

هنگامه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

اول بگم این عطسه نی ترکوندنه

یا

هنگامه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

وای سمیه من پیدا بکنم بهت میگم عزیزم

هنگامه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

منم فرزند اولم

سمیه پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

عطسه ی تو که با این فرق داره وقتی تو عطسه می کنی همه ی در و دیوارها وپنجره ها رو می لرزونی..
البته داداشیم رو با هیچ کس عوض نمیکنماااااااااااااااااااا


مرسییییی خواهری

سمیرا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

http://talar.bacheha.ir/به این سایت هم سربزن مطالب جالبی داره

اوکی ممنون

ندا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

وای چقدر خنده دار بوددستت دردنکنه

مهندس هویج یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com/


خندیدیم. جالب بود.

همیشه بخندی مهندس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد