دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

تولدی از جنس باران





برو ادامه ببین چه خبره...


این چندمین تولد توست؟

و چندمین انبساط مجدد کائنات؟

این چندمین بارخلقت است؟

و چندمین انفجار سکوت؟

چندمین لبخند آفرینش؟

خورشید را چندمین بار است که میبینی؟

و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟

و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟

چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟

چندمین دم!؟

چندمین آن!؟

آه که تو چقدر خوشبختی!

و جهان چه پرغوغاست

که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . .


(دریاجان...دوست عزیزم...تولدت مبارک)


این هدیه دل نوشته و یونس به «دریای عزیز»


کلیک کن

نظرات 14 + ارسال نظر
دریا شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

سلاااااااااااااااام یونس جان
دوست خوبم
ممنونم عزیزم
نمیدونید چقدر خوشحال شدم.....چقدر زیبا
خیلی خیلی ممنونم
هدیه ای که گرفتم برام یک دنیا ارزش داشت...یه حس فوق العاده بود ....خیلی خیلی خیلی ممنونم....عکس زیبا...متن فوق العاده قشنگ و هدیه اشم بسیار زیبا....ممنونم
ممنونم

دوست بسیار خوب من....

سلام ...بر دوست نازنین خودم...
خوشحالم خوشت اومده...کادوی تولد من بود...هرچند ناقابل
***
امیدوارم هر سالتون پربار تر از سال قبل باشه...در سایه پروردگار...
روزگارتون به کام...آیندتون پر امید..
***
جزو اولین دوستای دل نوشته ،«دریا» ی عزیز بود...
و احترامتون واجبه...و قدمتون همیشه روی چشم...
پاینده باشید

دریا شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

مرسی بخدا شرمندم از این همه لطف....شما هم همیشه محترم و عزیز هستید برای ازجنس باران و دریا

قربان شما...

مهندس هویج شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com/

دریای عزیز تولدت مبارک.
با آرزوی بهترین ها.

تولد منم مبارک باد
منم تولد میخوام.البته نه مجازی.. یه تولد خودمونی خوشمزه. با یه عالمه خوراکی رنگ و وارنگ و کلی بادکنک. انقده دوس دارم

ای جانم...مهندس تو بگو تولدت دقیقا کیه...واسه شمام میگیریم...
با کلی بادکنک و خوردنی های خوشمزه...
***
بعد از اون نوشابه های هویجی که گفتم براتون باز میکنم و پخش میکنم...

هنگامه شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام به موقع رسیدم

وای تولد تولد تولدت مبارک دریا جان ایشالا همیشه زندگی خوشی داشته باشی

بیا...هنگامه هم رسید...

هنگامه شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

یه دست جیغ هورا هم بکنم این جو خیلی سرده شلوغ بشه

دریا شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

ای جانم
ممنونم دوستای مهربون و گلم
مرسی مهندس هویج عزیز
مرسی هنگامه جون
مرسی یونس جون
ممنونم از دوستای خوبم

ما بیشتر دریا جان...

مینا شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

فوق العده زیبا بود همه چی.پاینده باد دریا خانم وآقایونس .مرحبا ب این سلیقه و این رفاقت .

درود بر شما...ممنونم از ابراز لطفت مینا خانوم..

سمیرا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ

عزیزم یکسال دیگر از بدنیا آمدن تو گذشت
و امیدوارم بهترین سال عمرت را پیش رو داشته باشی
تولدت مبارک

سمیرا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

منم این هفته تولد پسر کوچولومه ...نمی دونید چقدر خوشحالم ....امیدوارم همه اونایی که تودی ماه بدنیا اومدن امسال سال خوبی رو پیش رو داشته باشند

به به ...تو این ماه چقد تولد زیاده... تولد کوچولوتون مبارکه سمیرا خانوم...

ندا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

سلامٰ وای چقدرقشنگ بودخوش به حال دریا.کاش منم همچین دوستای داشتم ببخشیددیروزباید تبریک میگفتم شرمنده.امیدوارم به همه آرزوهات برسی منم جزو دوستات بدون

سلام ندا خانوم...خییییلی ممنون از محبتتون
شما هم دوست مایید

مهندس هویج یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com/

نوچ نی میگم کی هستش . میخوام سورپرایز شی.
دعوتت میکنم تشریف بیار.
میخوام جشن بگیرم واسه خودم.
میدونی واسه تولدم چی دوست دارم؟

کسایی که دوست دارم تو این محیط
http://www.mamipic.com/share-3126_4CFD33CA.html


خیییییییلی ممنون هویجوووو..
دعوتتو میپذیرم...جشنت مبارک
خیلی قشنگ بود..

ندا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ

مرسی آقایونس که منو جزو دوستات دونستی.درضمن وبلاگ قشنگی داری خیلی خوشم آومد

به جمع دوستان دل نوشته خوش اومدی ندای خانوم...
لطف داری شما..

دریا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

وای چه دوستای خوب و مهربونی......

بازم ممنون از همتون....
خیلی خوشحال شدم
از دوستای گلی که دوباره کامنت گذاشتن بازم ممنونم
یونس جان با این محبتتون حسابی شرمندم کردینا........

مهربونی و محبت چیزی نیست که بشه با پول خرید...
ببینید چه محبت هایی که بهتون داشتن دوستان!

دریا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

واقعا خیلی شرمنده شدم...اره کاملا دیدم و خیلی هم خوشحال شدم...



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد