دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


عاشقانه هایم همه رابه زانو زده !


توبه عشق چه کسی ایستاده ای . . .

نظرات 11 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ



این روزها همه میگن هوا چقدر دو نفرست

اما مشکل اینجاست که رابطه ها چند نفرست

سلامتی اونایی که دو نفرن

و نفر دومشون رو با دنیا عوض نمیکنن.....!

آره ...همینطوره دوست عزیز

سمیرا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ


چقدر سخته
تو هق هق گریه هات نفس کم بیاری وعشقت به یکی دیگه

بگه نفس

Beautiful

roya چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ

ااااااااااااااا ناقاد جالب ده!
جانااااااااااااااااااااااااااااااام جیجییییییییییییییییییییییی

نوشین چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://ashketoofany.blogsky.com/

سلام داداش یونس

روزگار میخندی ؟
کمی حرمت نگه دار ...
مگر نمیبینی سیاهپوش آرزوهایم هستم !

سلام آبجی کوچولوی خودم...
خیلی قشنگ بود...

دریا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

هنگامه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ق.ظ

دوست دخترت به عشق تو

و تو به عشق اون

هنگامه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ق.ظ

یونس این عکی خودته اره

نه هنگامه

البرز جاویدان پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ق.ظ http://IRANKOCHAK.BLOGFA.COM

سخنی عالی از یک انسان عادی

• در یک رابطه بودن به معنای بوسیدن، قرار گذاشتن یا در دسترس بودن نیست. به معنای بودن با کسی است که شما را به گونه ای خوشحال کند که هیچ کس دیگری نتواند!

زیبا بود داداش..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

جونم رویا هنوز خواهری یونس ناقلا اسم دوست دخترش و لو نداده هااااااااااااااا


بیا جلو وقتی لو داد بهت میگم

گمان نکنم هنگامه...

roya پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

خاله هنگامه عزیز داداش ما کچل نشه 1 موقع من پشیمون شدم نمیخوام بدونم

مریمی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد