دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

طنز امروز...


حاج آقا میشه خطبه رو سریعتر بخونی تا داماد پشیمون نشده...

نظرات 10 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

ای جاااااااااانم
ای جانم
اول صبح کلی روحیه گرفتم با این توچولوهای خوشتل
اینا چه نازین
ای فداشون کپلی ها...........
خیلی خوشم اومد از این پست


منم مثل شما ذوق کردم ،"وقتی این کوچولوها رو دیدم...
عروس خانومو نیگاه...

سمیرا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

چه قدر عجول...خوشبخت شین ننه

مینا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ

وشایدهم عروس پشیمون شد!

آره...اینجوری هم میشه گفت

هنگامه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ق.ظ

یونس اول بگم یکی از کامنت هات را اومدم تایید کنم اشتباهی حذف کردم قاطی حذفی هام ببخش

اشکال نداره..

هنگامه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ق.ظ

خیلی خوشگلند خیلی

توپولم که هستن میشن قلمبه ی نمک

چه قشنگ گفتی...!!! قلمبه نمک

هنگامه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ق.ظ

جایزه اون دفعه هم میشه دوست دخترت

چقد گرون حساب کردی...

هنگامه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ق.ظ

خیلی خوشگله واااااااااااااای منم نی نی توپولو


دوست دخترت یونس


نمیشه..

هنگامه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ق.ظ

ببین چه خوشگل دارم میخندم دلت میاد بهم نگی دوست دخترت را

من از تو قشنگتر میخندم...

هنگامه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

خیلی بدی یونس خاله

دارم از فضولی میمیرم

همون دختره که هرشب واسش مینویسم دیگه خاله...
توچرا با من اینکارو میکنی آخه...

هنگامه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

شه ادرس درستی گفتی خو ب منم میدونم هر شب براش مینویسی چشم بسته از غیب نگو میترسم طوریت بشه


بگو کیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد