دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

یک کلیپ قشنگ


من هیچی نمیگم ..خودتون ببینین..


نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

به به خیلی خوبه

ممنونم هنگامه

دریا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

fek konam az jense baran ba del neveshte ghahr shode
akhe kheyli vaghte ke del neveshte narafte be azjense baran guyaaaaa

alan DL mikonam

chera akhe...mage chi shode..?!!
az jense baran hamishe ro cheshmaie del neveshte ja dare
thanks dear sea...

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ

یونس خیلی خوب بود عالی پسر چقدر این داماد با حال بود

و عروسم خمشل

ایشالا عروسی خودت

آره...خیلی خوشگل میرقصن...هردوتاشون خوشگلن
ایشالله..مرسی خاله

هنگامه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

یونس تو هم بلدی ترکی برقصی

با دوست دخترت تمرین کن

موقع عروسیت کامل باشید

اون که آره...حتما

هنگامه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

شبت خوش یونس من فردا باید برم دکی تهرا ن باید زود بخوابم

شب به خیر خاله هنگامه...امیدوارم خوب شی بیای

هنگامه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ

فقط جایزه ام یادت نره

جایزه شما پیش خودم محفوظه

دریا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

merci lotf darid
hala shayad ashti shod
shere farda ro khundin?
shere jadidame
ine ha
hala pas hagh daram na?

ahange webamo khodam kheyli dus daram
bara hamin gozashtamesh

shukhi
moafagh bahsid

آره...همینطوره...شعر فرداتون عالی بود..لذت بردم... شماهم موفق باشید دوست من...

دریا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

خواهش میکنم
خیلی لطف دارید
سپاس
ممنونم واقعا
در ضمن این کلیپو الان دیدم اما من فکر کردم کلیپش در مورد همین عکسه...ماشالله عروس خانومو آقا دوماد رو دور تند بودنا............خوب این آهنگ همین رقصو میطلبه دیگه
ولی خوب آخه دیگه نه برای عروس دوماد......ولی خندیدم کلی...........انتظار داشتم چی ببینمو چی دیدم........

ممنون دریای عزیز..
آره ..همینطوره...من که خیلی خوشم اومد...
با حال میرقصیدن...مخصوصا شادوماد..
موفق باشید

مینا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ق.ظ

مرسی باحال بود.خوش ذوقی هااا.ولی خداییش عروس قشنگتررقصید.ایشالا عروسی خودت آقایونس.

عروس قشنگ رقصید یا دوماد...دیگه تبعیض قائل نشو دیگه
ممنون مینا خانوم

سمیرا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام...چه عروس ودوماد خوش ذوقی ...خداییش قشنگ میرقصن...ممنون قشنگ بید

درود بر شما...

هنگامه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ

پس گوش جایزه ام اسم دوست دخترت لدفن

هنگامه کچل میکند فیلم امروز سینماهای کشور

یونس کچل میشود...
هنگامه من میرم درسمو تموم کنم...با اجازه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد