دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


ﺧـــــــﺪاﯾــــــــــــــــــﺎ



ﺧﯿـــــﻠﯽ دل ﺗﻨﮕﻢ
...در ﮔﻠﻮﯾﻢ اﺑـــﺮ ﮐﻮﭼــﮑﯽ ﺳﺖ


 ﮐﻪ ﺧﯿــﺎل ﺑـﺎرش ﻧـــﺪارد ..ﻣﯿــــــﺸﻮد ﻣــﺮا ﺑــﻐﻞ


ﮐﻨـــﯽ ؟

نظرات 17 + ارسال نظر
دریا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

kheyli ghashang bud

حرف دلم بود

** ای عشق دوستت می دارم ** دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ http://w5m5sh5.blogfa.com

با سلام
وب بسیار زیبایی دارید موفق باشید
خوشحال میشم به من هم سر بزنید
با تشکر

سلام
سپاس از شما
چشم دوست عزیز

هنگامه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

بعد اگه بغلت کنه ابرت بارش میکنه یا نه

چرا که نه...
بغل نکرده فداشم

هنگامه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ

یونس فعال میشود هی دوباره اپ میکند

سمیرا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

دل نوشته....گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک

این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک …

این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاه دور . . .

هنگامه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

وای یونس کیه که اینقدر برات عزیزه
خوش بحالش


عمری واسش دل نوشته هامو نوشتم...تو دیوار مجازی..
توی وبم(دل نوشته)

roya سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ


هنگامه جون هر وقت دونستی اون کیه ک این داداش ما واسش مینویسه اعلام کن ما هم بدونیم
نمیگه به ما که

راست میگه

هنگامه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

یونس تو نبین خصوصیه برای خواهری گلت



باشه اگه گفت منم میگم بهتون اما شما به نگین ها

هنگامه ی جاسوس

هنگامه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ

تو هم داری مث عباس کچل بهم ظلم میکنی

خیلی بدی

چرا بهم نمیگی

همونه دیگه... ببین بالا سرش چندتا قلب هست

هنگامه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

دل فضولیم درد گرفت

خوب بگو

مظلوم گیر اوردی

هنگامه...تو به حرف آبجی رویا گوش نکن اصلا...اون یه چیزی واسه خودش میگه...تو که میدونی من چقد خوبم

هنگامه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ



من نمیتونم از خودم دفاع کنم

ببین هی چی بهت نگفتم

هنگامه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ



پس من خاله نیستم

اصن به من بگو دارم خودم و میگشم

دیگه ما یه دونه خاله هنگامه که نداریم...

هنگامه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ



چرا بهم نمیگی

وای چقدر بی انصافی در حقم میکنی

چی رو بگم من آخه..

هنگامه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

دل فضولیم درد گرفت

خوب بگو

مظلوم گیر اوردی

من نمیتونم از خودم دفاع کنم

ببین هی چی بهت نگفتم

پس من خاله نیستم

اصن به من بگو دارم خودم و میگشم

چرا بهم نمیگی

وای چقدر بی انصافی در حقم میکنی


اینم تقریبا همه با هم

تا کچلم نکنی که ول نمیکنی

هنگامه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

رویا عزیزم بیا کمک کن خیلی سنگدله

رویا خوابه...بس که زیاد درس خوند

هنگامه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

یکی از حق من دفاع کنه خوب

انرژی هسته ای...حق مسلم ماست

roya پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ق.ظ

بابا داداش گیر نده بگو دیگه.....هنگامه جون من ازت دفاع میکنم بیا اینم دفاع از نوع رویا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد