دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

بازی روزگار را نمی فهمم ...

من تو را دوست می دارم... تو دیگری را... دیگری مرا... و همه ما تنهاییم!

داستان غم انگیز زندگی این نیست که انسانها فنا می شوند، این است که آنان از دوست داشتن باز می مانند.

همیشه هر چیزی را که دوست داریم بدست نمی آوریم، پس بیاییم آنچه را که به دست می آوریم دوست بداریم.

انسان عاشق زیبایی نمی شود، بلکه آنچه عاشقش می شود در نظرش زیباست!

انسان های بزرگ دو دل دارند؛ دلی که درد می کشد و پنهان است و دلی که میخندد و آشکار است.

همه دوست دارند که به بهشت بروند، ولی کسی دوست ندارد که بمیرد ... !

عشق مانند نواختن پیانو است، ابتدا باید نواختن را بر اساس قواعد یاد بگیری.
سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی.

دنیا آنقدر وسیع هست که برای همه مخلوقات جایی باشد،
پس به جای آنکه جای کسی را بگیریم تلاش کنیم جای واقعی خود را بیابیم.

‏‏اگر انسانها بدانند فرصت باهم بودنشان چقدر محدود است؛ محبتشان نسبت به یکدیگر نامحدود می شود.

عشق در لحظه پدید می آید و دوست داشتن در امتداد زمان
و این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است.

راه دوست داشتن هر چیز درک این واقعیت است که امکان دارد از دست برود :
انسان چیست ؟
شنبه: به دنیا می آید.
یکشنبه: راه می رود.
دوشنبه: عاشق می شود.
سه شنبه: شکست می خورد.
چهارشنبه: ازدواج می کند.
پنج شنبه: به بستر بیماری می افتد.
جمعه: می میرد.
فرصت های زندگی را دریابیم و بدانیم که فرصت با هم بودن چقدر محدود است ...

نظرات 13 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

درشهرعشق قدم میزدم گذرم افتادبه قبرستان عاشقان خیلی تعجب کردم تاچشم کارمی کردقبربودپیش خودم گفتم یعنی این قدرقلب شکسته وجودداره؟یکدفعه متوجه قلبی شدم که تازه خاک شده بودجلورفتم برگهای روی قبرراکنارزدم که براش دعاکنم وای چی میدیدم باورم نمیشه اون قلبه همون کسیه که چندساله پیش دله منو شکسته بود شنیدی میگن ازهردست بدی ازهمون دست میگیری.

خیلی قشنگ بود..

[ بدون نام ] دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ



کاشکی گاهی وقتا خدا از پشت اون ابرها میومد بیرون وگوشمو رو محکم میگرفت و داد میزد که:

اهاااااااااااااااای

بگیر بشین سرجات

اینقده غر نزن

همینه که هست !

بعد یه چشمک میزد و آروم تو گوشم میگفت

همه چی درست میشه

خوشم اومد...لذت بردم..
آره..واقعا که (کاشکی)

امیرحسین دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.amironceagain.blogfa.com

سلام داداش خوش اومدی ولی دوس دارم نظرتو درباره مطلبم بدونم

سلام بامرام..خودم بهت سرنزنم که نمیای

من زنم.یک انسانم! دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ http://ensaniyat.blogsky.com/

زیباستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

مرسییییی
بازم سربزنید..

امیرحسین دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.amironceagain.blogfa.com

ولی من میگم خودمون خرابش کردی....

متوجه نشدم چی گفتی..

هدی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ http://hodatanhaamin.blogfa.com

آسمان را بنگر و به سکوت پر رمز و رازش بیاندیش ستاره ی خود را در آسمان زندگیت پیدا کن و به سمت آن ستاره حرکت کن. نگران راه مباش، آنکه ستاره را برای تو آفرید راه رسیدن به آن را نیز نشانت خواهد داد.
[گل][گل][گل]

زیبا بود...ممنون

M دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ http://http://entezar1393.blogfa.com/

سلام وب قشنگی داری من لینکت کردم اگه دوست داشتی منو به اسمM لنک کن خوشحال میشم
مرسی

سلام ممنون...شما لینک شدید دوست عزیز

هنگامه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

بسی زیبا بود

بسی دلربا بود

بسی جذاب بود

بسی ممنون

هنگامه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

وقتی یونس عاشق میشود چه میکند

مینا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

آنچه می خواهیم نیستیم وآنچه هستیم نمی خواهیم.آنچه دوست داریم نداریم وآنچه راداریم دوست نداریم وعجیب است هنوزامیدوار به فردایی روشن هستیم.متشکرم ازدلنوشته ات یونس عزیز مثل همیشه زیبا وخواندنی بود.

قشنگ نوشتی دوست من...ممنونم...همیشه محبت داشتین

هنگامه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

انسان چیست ؟
شنبه: به دنیا می آید.
یکشنبه: راه می رود.
دوشنبه: عاشق می شود.
سه شنبه: شکست می خورد.
چهارشنبه: ازدواج می کند.
پنج شنبه: به بستر بیماری می افتد.
جمعه: می میرد.

یعنی چه یونس من جمعه نمیخوام بمیرم

خوبه که...میگن اگه جمعه بمیری میری بهشت

هنگامه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

خاطر جمعی من پس فردا ازدواج میکنم

هنگامه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ

من نه میخوام بمیرم نه بهست و میخوام

البته همین هفته هااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد