دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

طنز امروز


مردها کلا به دو گروه اصلی تقسیم می شن:
گروه اول
گروه دوم
تنها تفاوتشون هم در اینه که همه شون توی یک گروه جا نمی شن!
***
(هرچند خودمم...ولی قشنگ گفته.... نخند خانوم..)

نظرات 14 + ارسال نظر
محمد حسین شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://mhmk.ir

عکسش خیلییییییییی باحال بودد
آخخخخخ چی حالی میده از این کارا بکنی


نگو نگو

هنگامه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

خیلی با حال بود

یوه یوه یوه

واقعا اینجوری میخندی هنگامه..؟!!!
یوه یوه یوه....

هنگامه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

حالا ببین خانومه چه جور تلافی کنه

این حرفو نزن ...داری نا امیدم میکنی...
همش که نه ...
به صفحه ی اولش هم راضیم...
ولی اگه بشه چی میشه...

هنگامه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

ببین اگه خانومه مث من چاق بود روی این آقا میفتاد هم نونش بود هم آبش

فاتحه..

به دفعه من با پسر دادشم اینطوری کردم یه هفته به جا خوابید بیچاره

هنگامه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ

خوب بییییییییییییییییدددددددددددد



حالا بگو بازم میخواهید یه خانوم و اینطوری دخلش و در بیارید

هنگامه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

خیلی با جرات هستی نمیترسی

الهی یه زن چاق تو بازی گیرت بیفته ..

اونجا یادم میکنی و فرار

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نگو این حرفو...

هنگامه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

اول اینکه من اینطوری نمیخندم قهقهه میزنم نه یوه یوه یا هاها


دوم چرا نگم توی بازی عیب نداره ایشالا تو زندگیت یه دونه مانکن گیرت بیاد اما توی بازی یه چاق

مانکنی که قلبشم از سنگ باشه نمیخوام...
کسی رو میخوام که درونشم زیبا باشه و همسو با من...
در یک کلام،فهمیده باشه...
***
فک نمیکنم سراغ داشته باشی ...
خوب دیگه چیکار کنیم...
مثل خودم باشه برام کافیه

هنگامه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

الان با یکی از دوستام چند ساعتی با موبایل حرفیدم وووو

اینقدر قهقهه زدم که فک کنم تمام ساکنین اینجا بیدار شدن

و از همه بدتر فک کن چقدر پول موبایلم بیاد وای خدای من

اونم توی شهر دیگه

از دست شما....یعنی اون حرفایی که میزدین...ارزش این همه وقت و پول روداشت واقعا..؟!!

هنگامه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

نه به خدا یک ریال هم ارزش نداشت فقط خیلی خیلی خندیدم

حرفهای با ارزش که خنده نداره

آره ..همونو میگم...یه کم هم به فکر جیب آقا باش

مینا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

چ اعتمادب نفسی داری آقا یونس.بپا 250تنی گیرت نیاددرضمن خانمها همشون فهمیده هستن

اعتماد به نفس ،عزت نفس ...یا هرچی میخوای اسمشو بذاری...
خانوم مینا ...چرا همش میخوای بگی مرد ها حق زن ها رو خوردن...
***
همشون فهمیده هستن...؟!!!
در این شکی نیست... بعدشم لابد میخوای بگی که مردا نفهمیده هستن...

مهندس هویج یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com/

چون گفتی نخند خندم گرفت
چه کارایی میکنن ملت! آزاری هستنا.
نکنین دوستان.. نکنین


...نه واقعا..خودمم خوشم اومد

مهندس هویج یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com/

چه نامرده نگاه تورو خدا..
یعنی چی که منم خوشم اومده؟!
حالا ورنداری دختره مردم رو بگیری بعد ببری همچینی سرش بیاری که ننه اش میاد موهاتو تک تک درمیاره

مگه میگه باهاش اینطوری رفتار کرد...؟!!!
مهندس یه چیزی میگیا...

مهندس هویج دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com/


خب پس خسته نباشی

ممنون مهندس بابا...

نوشین دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://ashketoofany.blogsky.com/

آخ از این بلاها زیاد سر من اومده

جدا..؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد