دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

طنز امروز


خدایا !

اگه قرار شد دوباره دهخدا زنده بشه ببرش تو زیمباوه این کارو بکن

چون اگه تو ایران زنده شه با شنیدن الفاظی مثل عجیجم ، عجقم ، بوج

قلفونت ، تیتلتو بخولم و … سکته میکنه :|


بقیه در ادامه شو حتما بگم...؟!!

خودتون بفهمید دیگه..!!

واحد کیفیت سنجی قلیون به تصویب نهایی رسید:

-آقا قلیون داری؟

-بله

-صفر تا چاق اش، چند کامه !؟

.

.

.

تا حـالا به بچـه ۳ ساله آدامـس اُکالیـپـتوس اوربـیت دادیـن؟؟

بعد از بیست ثانیه،همه شکلک های یاهو رو می تونین تو صورتش ببینین !

.

.

.

اگر تو آمریکا هم قوانین نام‌گذاری شرکتها مثل ایران بود

اسم شرکت اپل می‌شد :

سیب‌پردازان سیستم‌گستر غرب !

.

.

.

صبح رفتم تیغ ژیلت فیوژن بخرم ؛ فروشنده گفت :

بسته ی چهار تاییش ۵۰ هزار تومن …!!!

هیچی دیگه … رفتم رساله رو ورق زدم ،

دیدم نوشته : المَحاسِنُ زینَتُ الرَجُل!

.

.

.

رفتم مغازه آدامس بخرم ..

به فروشنده گفتم آقا آدامس orbit چنده ؟

گفت دو هزار تومن .

گفتم گارانتی هم داره یا نه ؟؟

طرف بهش بر خورد !

.

.

.

آخر دنیا داور میاد …

سوت می‌زنه میگه :تازه نیمه اول تموم شده، هنوز ۹۰ دقیقه نشده!

زمینا رو عوض کنید…ما میریم امریکا اونا میان اینجا

آی بخندیـــــم……………….!!!!

.

.

.

لذتی که در خوابیدن سرِ کلاسِ درسِ سه واحدیِ سختِ استادِ سیریش هست

تو خوابیدن لای پر قو در کنار سواحل آنتالیا نیست

حالا لذت قبولی با تقلب توی همون درس بماند

!!!اصلا کلمات در توصیفش عاجزند

.

.

.

جلل خالق جلل خالق جلل خالق ماشاالله..

(شماعی زاده – پس از شنیدن خبر بهترین فدراسیون فوتبال آسیا شدنِ ایران)

.

.

.

هیکل یارو شبیه نیم رخ چنگاله

بعد هر موقع می پرسی کجا بودی میگه باشگاه!

.

.

.

اینکه با این همه تورم هنوز «رنگارنگ» صد تومنه

نشون میده نامردا قبلا چقد گرون می فروختنش!

.

.

.

تو خیابون داشتم با موبایلم حرف میزدم

طرف تلفن خونه رو خواست منم دادمو گفتم:

یه ساعت دیگه میرسم خونم زنگ بزن .

یه ساعت بعد یه دختره زنگ زده :

آقا شما به من شماره دادین!

با تعجب گفتم : مـــن ؟؟؟ کِی ؟؟؟ کجا ؟؟؟

میگه : وااااااااا ! فلان جا داشتین الکی با موبایل

حرف میزدین مگه به من شماره نمیدادین ؟؟؟!!!

:|

با  همچین آدمایی سروکار داریم ما...

.

.

.

.

من یکی که مشکل مالی ندارم

چون اصلا مالی ندارم که بخوام مشکلشو داشته باشم!

.

.

.

یه سوالی ذهنمو مشغول کرده، بچه هایی که از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۹ به دنیا میان

دهه چندی حساب می شن؟

باید چطوری خطابشون کرد؟

دهه صفری؟ دهه  جدید؟ شروعی دوباره؟

دهه ناشناخته؟ تغییر را احساس کنید !؟

.

.

.

ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﺎﻣﺎﻧﻤﻮﻥ ﺳﺒﺰﯼ ﻣﯽ ﺧﺮﯾﺪ ﺗﻮﺵ ﺣﻠﺰﻭﻥ ﻭ

ﮐﻔﺸﺪﻭﺯﮎ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺗﺎ ﯾﻪ ﻣﺪﺕ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ !

ﯾﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﺳﺎﻟﻤﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻣﺎ دهه شصتیها…….

.

.

.

یه غمی هست که بچه های آخر بیشتر درکش می کنن

غم به مرور زمان کم شدن آدم های سر سفره !

.

.

.


روزى به لقمان هیچ نگفتند

همینطورى ساکت نگاهش کردند

آخر خودش خسته شد و گفت:از بى ادبان ! :| :) ))

.

.

.

خانمه نوشته :

امروز بعد از ۳ ماه ورزش و رژیم، واستادم جلوی شوهرم که هیکلم رو ببینه

برگشته میگه: حالا دیگه فقط اخلاقت گ..هه !

.

.

.

بابام داشت به دوستش شنا یاد میداد

گفت حالا پاهای عقبتو تکون بده !

O.o

.

.

.

اصلی ترین وظیفه‌ی هواکش توالت تولید صداست

برای آرامش خاطر شخص مشغول در محل

و همچنین سایر وابستگان در خارج

بو همش بهانه‌ست !!

.

.

.

میگن تو جهنم فقط کارت شارژ ۱۰۰۰۰تومانی میفروشن …

اونم با قیمت ۱۵۰۰۰تومن !

تازه وقتی رمز رو بزنی پیام میاد این کارت شارژ قبلا استفاده شده است!!

:| حالا میگن تو بهشت ایرانسل پیام میده:با شارژ۱۰۰۰ریال دیگر ۱۸۵۲۲۲۶۰۰۰ ریال اعتبار از ما هدیه بگیرید!!!!!!!

حالا بازم گناه کن تا این روزا رو نبینی !

.

.

.

امروز فهمیدم معلم شیمی‌ مون خیلی‌ خنگه :) ))

امتحان داشتیم یه سوال بود آیا می‌دانید منیزیم چیست ؟؟

منم نوشتم بله می‌دانم :)

پدسّگ نمره نداده بهم:|

حالا این هیچ…

سوال بعدی نوشته اگر چوب داخل دریا بیفتد چه اتفاقی‌ رخ میدهد؟

منم نوشتم خیس میشود :)

به این جواب هم نمره نداده بود:|

لعنت به هرچی‌ ستمکار و خدا نشناس ! :|

.

.

.

موبایل داداشمو دزدیدن ولی نمیره شکایت کنه دلیلشم اینه :

اگه با دزده روبرو بشم و مسیجامو خونده باشه

آبروم میره نمیتونم تو چشماش نگاه کنم !!!

نظرات 22 + ارسال نظر
محمد حسین سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://mhmk.ir

یعنییییییییییییی

خیلی باحال بود

ممنون


مرسی حسین جان...

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ق.ظ

آره بوخودا منم
اگه موبایلم را بدزدند همین حس را دارم خیلی خیلی خجالت میکشم برم موبایلم و بگیرم 2000 اس .....

میبینم محمد حسین اول شده آپلین پسر

واااا.... هنگامه ؟!! توهم..؟!!!

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ق.ظ

منم با بچه هام وقتی کوچیک بودن فیلم های اکشن میدیدم همینطوری میشدیم

هی چند روزی توی جو فیلم بودیم

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ

چه خوبه الان دانشگاهی نمیتونی جواب بدی

منم هی مینویسم تا دلم خنک بشه

الآن اومدم...

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ق.ظ

الان بیایی میبینی این همه کامنت از هنگامه

دو دستی میزنی توی سرت میگی این دوباره پیداش شد



ای خدااااااااااااااااا

نه بابا...این چه حرفیه...هنگامه نیاد کی بیاد نظر بده...بعضیا عین هویج میان و فقط میخونن و میرن...کامنت هم نمیذارن
منظورم از هویج،مهندس نیستا...
بقیه دوستان رو عرض کردم...مهندس که همیشه لطف دارن

امیرحسین چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام دااااادااااااااااااش کجااااااااااایی ؟؟؟
حالت خوبه؟؟

سلااااااااااااااااااااام داداش...من درست اینجام ..پشت سیستم ...
شما نیستی...کی نشسته به جای ما....؟!!

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ق.ظ

وای فک کردم دانشگاهی خوب

غافل گیر شدم اومدم دوباره واست کامنت بزارم دیدم تایید شده یکه خوردم

مهندس هویح که ماهه

رفتیم امتحان دادیم ...

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ

میبینم رفتی درس بخونی آفرین پسر خوب و درس خون

ممنون ...

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ

چطوری عجیجم خوجلم ستاره ی مامانی


من خوفم ملسی..جه خبل...؟!!

مهسا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

خداییش خیلییییییییییییییییییی با حال بود اینجوری
کامنت گذاشتم که نگی مثه هویج میمونیم

شما رو عرض نکردم مهسا خانوم...شما که عزیزی..
همیشه محبت داشتی به دل نوشته
***
اسم نمیــبرم..زیادن...لینک دوستانم رو ببین...هیچکدومشون نظر نمیدن...
فقط تماشاچی ان...
به جز هنگامه خانوم عزیز،مهندس هویج گرامی،داداش امیر حسین جان و محمد محسین عزیز،سپیده خانوم،دوست عزیزم دریا خانوم،و یکی دونفر دیگه...
***

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

ایشالا موفق باشی یونس جان

ممنون هنگامه عزیز

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

شاید مدادشون تموم شده نمیتونن چیزی بنویسن

برای روز بیا شادیهایمان را قسمت کنیم یا روز ...یه مداد برای همشون میخریم داداش

آره...
فکر خوبیه

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

روز نیکو کاری یادم اومد

مداد بخر براشون

مهسا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ

بله بله بعله بعله مزاح کردم

مینا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

پس اسم من چی؟؟دلم واسه دهخدامیسوزه بیچاره با چه زحمتی لغت نامه رو درست کرد.راست میگی هاااا.اینقدبدم میادازین کلمات

وای یادم رفت... مینا خانوم هم هست...اینروزا کم پیدایی..؟!!
***

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ

وای یونس منم گفتی یعنی منم خوبم باورم نمیشه

باور کنم یکی بالاخره ازم تعریف کرد همه تعریفشون اینه یا وروجک یا شیطون همین

Of course yes.. dear hengame..

مهسا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

وابستگی خیلی چیز بدیه سعی کنیم نشیمکلا گفتمیه غریبه

آره..خوب گفتی...

مهندس هویج چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com/

.بعضیا عین هویج میان و فقط میخونن و میرن
حالا نمیشد سر یه میوه دیگه مثال میزدی؟

مرسی هنگامه جونم. عزیزی


-------------

هااااااااااان یادم رفت اصلا.
خیلی باحال بود.
اون کفشدوزکه نوشتی منم هفته پیش تجربه اش کردم. یه آن فک کردم منم دهه 60ی هستم

میوه ی دیگه مثلا چی..؟!!
شلغم خوبه...؟!!! خوب نیست دیگه...هویج مناسبتره...

هنگامه پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

شوهریم از این خیلی خوشش اومد


خبر خوبی بود..

نوشین پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ http://ashketoofany.blogsky.com/

داداش یونس خییییییییییییییییییییییلی باحال بود اینقدر خندیدم همه هوایی شدن بیان بخونن ههههههههههه

مرسییییی....آبجی ...لطف داری...

مهندس هویج جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com/


یعنی چی که هویج بیتره؟ هان؟

سلام هویجوو...
یعنی نمیشه گفت طرف عین ،مثلا بادمجون نشسته بود...
هویج خوبه دیگه ...ویتامین آ هم داره...

مهندس هویج جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com/

اصنم نه سلام

گریه
گریه
گریه
بسی بسیار گریه

خیاصه که یی عالمه گریه..
دلت میاد بقیه رو هویج بگی درحالی که تو دنیا فقط یه هویج مث من هستش؟

نه....مهندس...تو فرق میکنی...باشه پس من بعد میگم بادمجون...
خوبه...؟!!! اصن میگم کلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد