دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

گوشه ای از جلوه زیبای خداوند


این عکسها رو سال قبل ،از باغ مرکبات مون گرفتم...

  انگار تکه ای از بهشته

نظرات 14 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

وای خدای من چقدر خومشله

ببین تو هم من و یاد چیزهایی که نداریم بنداز

عکاسیتم خوبه

آره آبجی،ماهم یه سرسوزن ذوقی تو عکاسی داریم...
وقتی میرم اونجا...دل آدم وا میشه...تو دامنه کوه

هنگامه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

بازم ببخشید سوالم رو اینطوری مطرح کردم اما خیلی دلم میخواست اذیتت کنم والا به خودوا...


یه خورده شیطنت ببخشید

خدا ببخشه...هنگامه عزیز ...این چه حرفیه...
دیگه اینقد هم بی جنبه نیستیم
دل یونس مثل دریاست

هنگامه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

خواهری یونس پاشو بیدارش کن

خیلی این پسر میخوابه مگه کار و درس نداری پاشو حداقل یه نون تازه بخر اول صبحی گرسنمه

هنگامه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

ایشالا ناراحت نشی یونس جان از شوخی که کردم

امروز نه یعنی دیروز ماشین دکی را دیدم کثیف بود هی جلوی

انگشتم رو گرفتم که روی ماشینش چیزی ننویسم نشد

که نشد آخرش نوشتم دکی من و بشور

آخه توی دنیای حقیقی نمیشه با آدمها اینطور شوخی کرد

اونم با دکی...تا حالا از آقای دکتر کمتر بهش کسی نگفته

فقط من تو ساختمان با هاش شوخی میکنم اما

نه دیگه اینقدر


هی شوهری بیچاره گفت نکن اما نشد

ناراحتی چیه هنگامه؟!
اونوقت به من میگی شیطون...؟!!!
نکن این کارو زشته...

هنگامه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

دلم خواست بکنم ووونمیتونم وقتی شیطونی قلقلکم میده

جلوی خودم رابگیرم..

دارم میرم اومدم یه سلامی عرض کنم ..

وقبی بیام خدمت میرسم

فعلا راحت باش تا من بیام

مامان ستاره ای دیگه...
سفر به سلامت...
در خدمت هستیم...

محمد حسین شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ http://mhmk.ir

باغتون کجاست دعوت کن بیام هوس کردما

باغمون قائمشهره...(جاده نظامی میگن بهش)
جای شما و دوستان خالی...

مهسا شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

ببخشین اینا میگم
گفتن نظر بدین برین نگفتن بیاین بچتین مسنجر یجا دیگس
قابل توجه بضیییییییااااااااااااااااااا

m@hsa شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام ودرود
همشو تهنا تهنا میخورین ؟؟؟

آره دیگه...از هر درختی یه دونه میخوریم...
هر وقت میریم از خجالت شکم مبارک در میایم

هنگامه یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ

باید من بیام اونجا خیلی دلم رفته خیلی خوشگله من باغ مرکبات میخوام

باید تو حسابی کیف کنی یه همچین جایی داری

خدا بیشترش کنه واستون

آره...جای دوستان خالی...
ممنون هنگامه خانوم...

tachberdee یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ

بابا ثروت مند ، ما رو هم دعوت کن بیام اینجا یا اصلاً آدرس بده خودمون میام.

دفعه دیگه که رفتیم حتما خبرت میکنم ...حتما بیای ها...

مینا یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

میگم اق یونس!خدااکن هنگامه جونوواست نگهش داره.ماکه بخیل نیستیم.البته چت هم نوعی نظره والا

خاله هنگامه رو میگی...؟!

باشه...شما صحیح میفرمایید...

مریم وازپور جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

سلاممن پرتقال میخام رویااااااااا من پرتقال میخام بیام خونتون برام پرتقال میچینی رویااااا.دادداش رویا

این خونمون نیست مریم خانوم...باغمونه...
بفرمایید...قدمتون رو چشم...
با آبجی رویا تشریف بیارید...

مریم وازپور یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

مرسی ایشاالله اومدم تموم نشده باشه

هنگامه پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

یه بهشت واقعی با یونس فرشته

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد