دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل بسته ی کفش هایم بودم..


دلبسته ی کفشهایم بودم.
کفش هایی که یادگار سال های نوجوانی ام بودند.
دلم نمی آمد دورشان بیندازم. هنوز همان ها را می پوشیدم.
اما کفش ها تنگ بودند و پایم را می زدند.
قدم از قدم اگر بر می داشتم زخمی تازه نصیبم می شد.
سعی می کردم کمتر راه بروم زیرا که رفتن دردناک بود.


پارسایی از کنارم رد شد.
عجب! پارسا پا برهنه بود و کفشی بر پا نداشت.
مرا که دید لبخندی زد و گفت: خوشبختی دروغ نیست،
اما شاید تو خوشبخت نشوی زیرا خوشبختی خطر کردن است،
و زیباترین خطر... از دست دادن.

تا تو به این کفش های تنگ آویخته ای...
برایت دنیا کوچک است و زندگی ملال آور.
جرات کن و کفش تازه به پا کن. شجاع باش و باور کن که بزرگ تر شده ای.

رو به پارسا کردم، پوزخندی زدم و گفتم:
اگر راست می گویی، پس خودت چرا کفش تازه به پا نمی کنی تا پا برهنه نباشی؟

پارسا فروتنانه خندید و پاسخ داد: من مسافرم و تاوان هر سفرم کفشی بود
که هر بار که از سفر برگشتم تنگ شده بود
پس هر بار، دانستم که قدری بزرگتر شده ام
هزاران جاده را پیمودم و هزارها پای افزار را دور انداختم
تا فهمیدم بزرگ شدن بهایی دارد که باید آن را پرداخت
حالا دیگر هیچ کفشی اندازه ی من نیست 

وسعت زندگی هرکس به اندازه ی وسعت اندیشه ی اوست.

نظرات 6 + ارسال نظر
ندای باران چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ http://nedaye-baran.blogsky

کفش هایم ک جفت میشوند دل رفتن میخواهد ....

بعله اینم حرفیه...

هنگامه پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

بند دلم را به بند کفش هایت گره زده بودم که هر جا رفتی دلم
را با خود ببری،
غافل از اینکه تو پا برهنه میروی و بی خبر....

مهندس هویج چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com

راستی یونس آهنگ ترکی که واسه وبلاگت گذاشتی با فایرفاکس باز نمیشه و نمیشه گوشش داد نمیدونم خودت با چی بالا میای بذار من الان درستش میکنم و برنامشو بهت میدم و بعد تو قسمت قالب وبلاگت جای برنامه این یکی که الان روی وبلاگت هست کپی کن.
که همه بتونن گوشش بدن.
منم الان با دانلود منجر اومد رو صفحه وبلاگت دانلودش کردم و گوش دادمش.
من برم درستش کنم و بیام.
منتظر مهندس آلبرت باش

یس ایت ایز...بذار آپلودش کنم بعد خبرت میکنم ...

مهندس هویج چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com

یـــــــــــــــــــــــــــــونــــــــــــــــس فایل اصلیشو بذار دانلود کنم اونو درست کنم.
البته اگه میخوای
چون این موزیکه که من دانلود کردم حجمش خیلی کم میشه و اصلا موزیک به هم میریزه.
ارزش گذاشتن تو وبلاگ رو نداره.
خلاصه اگه خواستی بگو برات درست کنم

آره ..راست میگی...حتما اینکارو میکنم...ممنون مهندس جان...

مهندس هویج چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com

خواهش مینماییم.
خلاصه ما مهندسیم دیگه. کمکی از ما بر بیاید خوشحال میشویم.

باشه خانوم مهندس..قدر شما را بسیار ارج مینهیم..
مرسی

مهندس هویج چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com

ما هم بسیار شما را سپاس میگذاریم

محبت میفرمایید که سپاس میگزارید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد