دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

خانوما گوش کنید..(فروش شوهر)

فروش شوهر در فروشگاه

جدیداً فروشگاه بزرگی در پاریس، توسط یک سایت دوست یابی افتتاح شده که ویژه زنان مجرد است. با گشایش این مغازه دیگر زنان مجرد نیاز به دوست‌شدن با مردان در خیابان‌ها یا محل‌های دیگری ندارند، بلکه مردانی در ویترین‌های این فروشگاه وجود دارند که می‌توانند آنها را پسندیده و بخرند!

مردانی که می‌خواهند در این فروشگاه به فروش برسند باید در سایت این فروشگاه نام بنویسند و به عضویت فروشگاه درآیند. در این فروشگاه مشخصات و بهای هزاران عضو این فروشگاه در اختیار دختران مجرد قرار داده می‌شود.


بدو بدو شوهر میفروشیم..




نظرات 5 + ارسال نظر
سید آرش دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ http://ezdevaj-movafagh.blogsky.com/

سلام
من وبلاگ http://ezdevaj-movafagh.blogsky.com/
رو دارم حتما بهش سر زدید
من یک انجمن زدم امیدوارم در آنجا حضور پیدا کنید درسته که مربوط به ازدواج هست
ولی کسایی که بخواهند توی موضوع خاصی فعالیت کنند اون تاپیک براشون زده میشه و در صورتی که فعالیت خوبی داشته باشند تبلیغ براشون مجاز میشه
http://ezdevaj.takbb.com/index.php
البته قسمتی در انجمن موجود است که دوستان میتوانند وبلاگ ها و وبسایتهای خودشون رو معرفی کنند

سلام سید..ببین من رفتم وبت..بارها..ولی خیلی اذیتم میکرد..میدونی چی..؟!! وقتی رو وبت کلیک میکنم..صدتا پنجره باز میشه که اصلا خوشم نمیاد...اگه وقت کردم میام..
***
فعلا که مشغولم..موفق باشی دوست من..

هنگامه دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خوب شد شوهرم و زودتر خریدم هم دلار رفته بالا هم توی این سبد خرید جاش نمیشه

آره واقعا...فقط دلار نیست که گرون میشه..سکه هم هستا
از اون لحاظ واست خوبه که..؟!!!

نازنین دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://bahareman71.blogfa.com

♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


آمدم....

هنگامه سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ

خدا خیرش بده اومد منو گرفت وگرنه تا حالا باید دنبال شوهر توی ویترین مث اینا میگشتم

هنگامه سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

روانشناس برای چی مگه چمه

بچه هام بزرگن من روی اونها تاثییری ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد