دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


گـاهــ ـی نـیــ ـاز داری بـه یـه آغــ ـوش بـی منــت، 

کـه تـ ـو رو فقــ ـط و فقــ ـط واســه خــودت بخــواد. 

کـه وقتــ ـی تـو اوج تنــ ـهایـی هستــی بـاچشــ ـماش بهــ ـت بـگـه:هســتم تـا تـه تهــــــــش
 ..


یــه وقتـ ـایـی خـودمــو بـغــ ـل میــکنــم و میـگـ ـم: 

غـصــ ـه نــخـور دیــوونــه مــن کـه بـاهـاتـم

عکس های فوق العاده زیبای احساسی رمانتیک جدید

چشم های بسته ی تورو، با بوسه بازش می کنم 
قلب شکسته ی تورو، خودم نوازش می کنم
 

نمی زارم تنگ غروب، دلت بگیره از کسی 
تا وقتی من کنارتم، به هر چی می خوای می رسی
 


خودم بغل می گیرمت، پر می شم از عطر تنت 
کاشکی تو هم بفهمی که، می میرم از نبودنت
 

خودم به جای تو شب ها، بهونه هات و می شمرم 
جای تو گریه می کنم، جای تو غصه می خورم
 

هرچی که دوست داری بگو، حرف های قلبت رو بزن 
دل خوشی هات مال خودت، درد دلت برای من
 

من واسه ی داشتن تو، قید یه دنیا رو زدم 
کاشکی ازم چیزی بخوای، تا به تو دنیام و بدم
 

هرچی که دوست داری بگو، حرفای قلب و بزن 
دل خوشی هات مال خودت، درد دلت برای من
 

من واسه ی داشتن تو، قید یه دنیا رو زدم 
کاشکی ازم چیزی بخوای، تا به تو دنیام و بدم
 

خودم بغل می گیرمت، پر می شم از عطر تنت 
کاشکی تو هم بفهمی که، می میرم از نبودنت
 

خودم به جای تو شب ها، بهونه هات و می شمرم 
جای تو گریه می کنم، جای تو غصه می خورم

عکس های فوق العاده زیبای احساسی رمانتیک جدید




نظرات 1 + ارسال نظر
حدیث پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://asuo.blogfa.com

سلام
یــه وقتـ ـایـی خـودمــو بـغــ ـل میــکنــم و میـگـ ـم:

غـصــ ـه نــخـور دیــوونــه مــن کـه بـاهـاتـم
بهترین کار ممکنه تو این زمونه ی بی معرفت(ویه کم وحشی)

سلام آجی..همینطوره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد