دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

جمله امروز


طرف اسم ایدیش زده جوجو میگم چند سالته میگه ۳۰

حالا خدایی خودتون بگید این جوجو هست یا شترمرغ بالغ !؟

.

.

اینروزا آدم جرات نداره با یکی درد ِ دل کنه !

یارو تا بهت ثابت نکنه از تو بدبخت تره ول نمیکنه :|


یکی اومده بود با احساسات من بازی کنه ،سه هیچ بردمش |:


.

.

.

.

یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه

من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم …

.

.

.

آدم داغون از اول داغون نبوده داغونش کردن

آدم آرومم همینطور

آدم عصبیم همینطور

ولی آدم بیشعور از اوّلش بیشعور بوده!

.

.

.

.

.

یکی از علائم بیماری سادیسم اینه که میگی:

“میشه یه چیزی بپرسم”

بعد که طرف گفت چی و اینا !؟

میگی:”هیچی بیخیال” !

.

.

.

.

۹۰% وقت درس خوندن من هنگام نیگا کردن به این که

“چقد مونده جزوه تموم شه” تلف میشه…

.

.

.

.

.

.

وقتی عصبی و دلتنگم

دوس دارم با لگد برم تو صورت اینایی که دید قشنگی نسبت به زندگی دارن …

نظرات 3 + ارسال نظر
aammii پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

شتر مرغ بالغ ؟؟؟؟ تعبیر جالبیه؟؟؟

واللا

roya پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ

نگـــــــران نباش،
"حــــال مـــن خـــــوب اســت"
بــزرگ شـــده ام! ...
دیگر آنقــدر کــوچک نیستـم که در دلـتنگی هـــایم گم شــوم! آمـوختــه ام،
که این فـــاصــله ی کوتـــاه،
بین لبخند و اشک،
نامش،
"زندگیست"...
"آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای،
" نبــودنـت "
تنگ نشـــود...
راســــــتی،
دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خــــــــوب یاد گـــرفتــه ام...
"حــــال مـــن خـــــــوب اســت..."

خیلی زیـــــــــــــبا بود..مرسی آبجی..

حدیث پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ http://asuo.blogfa.com

پس الان همه سادیسم دارن........

آره فک کنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد