دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

یه کم خنده..

دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد !

...

نتیجه نهایی کنکور


ترول نتیجه نهایی کنکور




ترول: اینترنت اکسپلورر، لاکپشت و حلزون




دکی بگو چمه! من طاقتشو دارم..

دکی بگو چمه؟ من طاقتشو دارم!


ترول : وقتی من بچه بودم


جک جدید و بسیار خنده دار در ثبت احوال

نظرات 2 + ارسال نظر
حدیث دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://asuo.blogfa.com


خوشم میاد ادم میاد وبت باید کلی بخنده.........واقعا قشنگن
خوش به حال خودماخه شما ک مث خودتونو ندارین......

ماهیت این وب همینه آبجی ..گاهی خوشحالم و پست های خنده دار میذارم،گاهی هم غمگینم و دل نوشته هامو مینویسم.. .
***
خوش به حال من که دوست بزرگواری چون شما دارم..
و همیشه با هر پستم همراه هستین..

ارشا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ http://pvrym.blogsky.com/

شاروم
خیلی جالبه این عکس
امیدوارم همیشه شاد وخندان باشید!

سلام دوست من..ممنون از بازدیدتون..بازم سربزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد