دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

یک آهنگ زیبا و دلنشین

عکس های فوق العاده زیبای احساسی رمانتیک جدید


پای من جوونیتو هدر نکن دلبر ناز ..


باخت من کافیه تو دیگه به پای من نباز..


توی قلب مهربونت واسه من خونه نساز..


من بازنده رو خوب ببین برو تنهام بذار..


من یه پاییزی ام و ولی تو چی گل بهار


دل به کی بستی عزیزم به من بی کس و کار


قدر دنیارو بدون لحظه هاشو حروم نکن


برو و دو روز دنیا رو با من حروم نکن


منو باز با اشکهای قشنگت روبه رو نکن


آخه من خودم ته راه رو دیدم سیاهیه


آخر این همه عشق و عاشقی تباهیه


انگاری تو تنگ این دنیا جای یه ماهیه




نظرات 2 + ارسال نظر
saeed دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ http://michka021.blogfa.com

خوشا!!!

خوشا آنان که دانشجـــــــــــو ندارند
دوتا اینــــــسو دوتا آنــــــسو ندارند
که از شهریه ها غمــــــــــباد گیرند
چو پولـــــــی تا نوک پــــارو ندارند

هر آن کس را که دیدی هست دلشاد
بدور از نالــــــــــــه و اندوه و فریــاد
بـدان فرزنـد ایشان نیــــست راهـــی
پـدرجـان ، سوی دانشـــــــــگاه آزاد

غـــــذایش را بجــــــــز کوکو ندیـــدم
به زیر پاش یک زیلـــــــو ندیـــــــدم
درون خانـه اش را هرچه گشــــــتم
به غیـر از پنـــــــــج دانشـجو ندیــدم

گل گفتی سعیدجان ..خوشم اومد..

mahsa جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

عالی بود

ممنون مهسا خانوم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد