دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

خنده بازار امروزز..

هر اتفاقی تو مترو افتاد گفتیم اشکال نداره ، مترو شد اقیانوس گفتیم اشکال نداره 

 ولی خدا وکیلی یکی به من بگه این گربه وسط مترو چیکار میکنه دیگه



...

فوق العاده اس به سلامتی هرچی مادره




بدون شرح




بعضی وقتها حیوان ها شعورشون از صد تا انسان بیشتر میشه ، الان اگه ما بودیم

 میشستیم فیلم میگرفتیم





  عجله کن مرد ، زندگیتو نجات بده ، فرار کن من گرفتمش



سوتیتون به قول معروف تو حلقم





... مسئولین در خواب و







خلاقیتش عالیه







گور بابای زندگی




 این عکسم باز بدون شرحه



  همیشه یه عکس خراب کن همه جا پیدا میشه




همیشه زود ، دیر میشه



 پس پاندا ها اینجوری به وجود میان






 بدبخت شدم







 محله ی ماست دیگه




این طرحش هم فوق العادس





عکس زیر یه دنیا حرف داره ، دقیقا اینجا خود ایرانه



  نیم کیلو باش ولی مرد باش اینه ها




 چرخه ی زندگی




عکس دسته جمعی



بدون شرح



 جیمی ، جوابمو بده لطفا



 یه روز از خواب پاشید پتو رو بزنید کنار یه همچین چیزی زیرش باشه چیکار میکنید ؟





این عکس هم خیلی حرف داره



مرد که گریه نمیکنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد