دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

تک عکس های جدید و بامزه..




بقیه در ادامه..

دستا بالا '+_+ cold




آ کن .. آکن





ما که ماشالله رشدمون خوبه %||:-{ unlucky

ولی اگه به بچه های الان ، اینجوری غذا بدن خیلی بهتر میشه :D big grin

یه ذره قدشون بلند شه ما احساس تنهایی نکنیم ... #:-S whew!





یکی اینو به من توضیح بده !! :-O surprise

این از فتوشاپ گذشته ، جت آدیو هست :)) laughing





دوستان ما رفتیم سربازی .. B-) cool






گربه هم نشدیم..4 نفر بگن الهی..



الهییی

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ http://girl-kord.blogsky.com/

سلام ممنون که اومدی وبم.. بعضی از عکسات واقعا خنده دار بود ادم غش میکرد ولی حیف تو کافینت نشستم زشته..راستی فیس بوک داری تو؟

من همینجوری که نشستم پشت نت..دنبال سوژه هستم..و زیبا تریناشونو میذارم تو وبم..خودم که لذت میبرم و دوست دارم بقیه هم لذت ببرن و بخندن..نوش جونتون..موفق باشید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد