دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

جملاتی جالب درباره ازدواج وعشق از بزرگان:



این پست کمی جنبه میخواد اگه دارین بفرمایین تو..


ازدواج مکالمه طولانی بین دو انسان است که هر از چندگاه به مشاجره می انجامد. "رابرت لویی استیونسون"

 

 

یک مرد بدون زن مثل ماهی بدون آب است اما یک زن بدون مرد مانند یک ماهی بدون دوچرخه است."گلوریا استاین"

آره جون عمش..اگه این حرفو یه مرد گفته بود شاید راجع به درستیش کمی فکر میکردم..حالا که یه زن گفته..

 

بدون تو تحمل بهشت ممکن نیست و با تو دوزخ دیگر مکانی جهنمی نیست... "جان اسپارو"

سنگ نوشته ی او برروی قبر همسرش

این یکی دیگه آخرشه..

 

 

 

تعریف من از ازدواج چنین است:قضیه با دو نفر آغاز میشود که زندگی را بدون وجود یکدیگر غیر قابل تحمل میبینند..وبعد از مدتی به همان دونفر ختم میشود که حالا دیگر زندگی را در کنار هم غیر قابل تحمل میبینند.

"سیدنی اسمیت"

واقعا گل گفته..

 

 

عشق مثل باد روده است تا موقعی که در وجود توست خودت را ناراحت میکند وزمانی که ابراز میشود..دیگران را می آزارد.."سرجان ساکلینگ"

وقتی بزرگان از این حرفا میزنن..دیگه کوچیکا...

 

 

«عشق» خطای فاحش  فرد در تمایز یک آدم معمولی از بقیه آدمهای معمولی است.. "برنارد شاو"

 

زمانی که گفتم تا آخر عمر مجرد می مانم نمیدانستم که آنقدر عمر میکنم که ازدواج کنم "ویلیام شکسپیر"

 

 

زن زشت وجود نداردتنها زنانی وجود دارند که حوصله نشستن جلوی آینه و آرایش را ندارند. "هلنا روبنیشتین"

بعضی زنها عجب اعتماد به نفسی دارن..

 

بعد از ازدواج دیگر عشق نیست.تنها زندگی است "رومن رولان"

 

فبل از ازدواج-مرد قبل از خواب به حرفهایی می اندیشد که شما گفته اید اما بعد از ازدواج مرد-قبل از اینکه شما حرف بزنید به خواب میرود.."هلن رولان"

 

امیدوارم خوشتون اومده باشه..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد