دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

بیخودی{آهنگ مورد علاقه ام}

   

 

 

 

غم دوری از چشات منو آخر می کشه 

 

به خودم میگم میای بیخودی دلم خوشه 

 

بیخودی فکر می کنم یه روز از راه میرسی 

 

دوباره میبینمت توی اوج بی کسی 

 

بیخودی منتظرت لب جاده می نشینم 

 

بیخودی هر ثانیه تو رو از دور میبینم 

 

بیخودی دلم خوشه به دوباره دیدنت 

 

ساعتو کوک میکنم لحظه ی رسیدنت 

 

بیخودی حروم میشن لحظه هام به پای تو 

 

تو که دوستم نداری از خیال من برو 

 

غم دوری از چشات دلمو می لرزونه 

 

بی ستاره شدم و هیچکسی نمیدونه 

 

هیچ کسی نمیدونه 

 

هیچ کسی نمیدونه 

 

 

..:بابک جهانبخش:..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد