دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

اس ام اس های جدید



با توجه به سیر صعودی و پرشتاب قیمت لبنیات

این روزها هر چه بیشتر گاو باشی بهتر است !

.

.

.

بقیه در ادامه...

بعضی* آدما یه دوره ای* در کنارت هستن

بعد از اون از کنارت به روی اعصابت نقل مکان می*کنن

مثل تو !

.

.

.

منو یارم به هم وابسته بودیم / کبوترهای یک گلدسته بودیم

به هم بستیم پیمان تا قیامت / نگو که هر دو خالی بسته بودیم!

.

.

.

فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین

یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین …

به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین !

.

.

.

به یارو میگن جوونیات ورزش میکردی

میگه آره هالتر میزدم

میگن الان چی؟

میگه الان حال ندارم فقط تر میزنم !

.

.

.

به عقیده*ی سکوت

کوتاه*ترین جمله*ها هم وراجی*اند !

.

.

.

مشترک مورد نظر ، آدم نمی باشد … !

قطع کن لطفا !

.

.

.

من خیلی خوشحالم ایرانسل اومد ،و ثابت کرد که با خط ۵هزار تومنی هم

میشه واژه های دوستت دارم را ارسال کرد پس عزیزم اینقدر دهن بین نباش . . .

.

.

.

هرکس که نداند و نداند که نداند/ در جهل مرکب ابدالدهر بماند

هرکس که نداند و نخواهد که بداند/ حیف است چنین جانوری زنده بماند !

.

.

.

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

هندوانه کاشتیم اما کدو برداشتیم !

.

.

.

دلم انفجاریست ، بمبم تو باش!

دری بسته هستم ، پلمبم توباش!

مرا کشف کن گرچه دور از توام

بیا و کریستف کلمبم تو باش!

.

.

.

شنیده بودم زیبارویان بى وفاویند

آخه زشت! تو دیگه چرا؟!

.

.

.

یک شتر و یک گاو و یک میمون با هم بحث می کنند.

گاو می گه من شیر می دم.

شتر می گه من چیزای سنگین رو حمل می کنم.

تو هم یه چیزی بگو، آبروت رفت!

__________________
و این جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمانی است که همچنان که تو را میبوسند، در ذهن خود طناب دار تو را میبافند...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد