دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

میخواهم دنیا را تغییر بدهم..




بر سر گور کشیشی نوشته شده بود «کودک که بودم می

 خواستم دنیا را تغیرر دهم.بزرگتر که شدم متوجه شدم دنیا

خیلی بزرگ است من باید انگلستان را تغییر دهم .بعدها

 انگلستان را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر

دهم.در آستانه ی سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را

 متحول کنم.اینک که در آستانه ی مرگ هستم می فهمم که اگر

 روز اول خودم را تغییر داده بودم،شاید می توانستم دنیا را هم

تغییر بدهم!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مرغ باغ ملکوت چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ http://namaz-e-eshgh-e-man.blogfa.com

آهاااااان!
قافل نداشت یونس خان
این داستانتو شنیده بودم ولی ...قشنگه...
میبینم که کمکی سلیقه داری در اتخاب متون!

پ نه پ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد