دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


عشقم نثار کسیست که 

با دستپاچگی در جاده‌ها از من سبقت می‌گیرد. به کسی که در گوشهٔ خیابان به حالت احتیاج افتاده ‌است،

 کمی پول بیشتری می‌دهم. بین جر و بحثهای مردم در یک سوپر مارکت می‌روم و سعی می‌کنم به آن محیط عشق ببرم

. در غالب هزاران راه، هر روز، عبادت معنویم بخشیدن عشق است و نه اینکه یک مسیحی، کلیمی، بودایی یا مسلمان باشم

 بلکه سعی میکنم شبیه به مسیح، شبیه به بودا، شبیه به موسی، و یا شبیه به محمد باشم..

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام
دوست خوبم امیدوارم حالت خوب باشه
لطفا به منم سر بزن و اگر مایل شدی لینک این پستتو در سایتم قرار بده
تا بازدیدکنندگان سایت من از این طریق وارد وبت بشن و از این مطلبت استفاده کنند.
و هم اینکه میتونی پست های امروز دنیای وبلاگهارو از سیستم های مختلف وبلاگدهی در سایت من ببینی و انتخاب کنی و بخونی
منتظر حضور سبزت هستم
wikilinkes.ir/page/help
info@wikilinkes.ir

ممنون دوست خوبم...

roya یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ

ویکی پدیا : من همه چیو میدونم
فیس بوک : من همه رو میشناسم

اینترنت : من نباشم، شماها هیچی نیستید

.

.

برق : زر اضافه نزنید !!!


محض خنده :دی

هنگامه دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:53 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خخخخهههههههاهاهههههااااا برای کامنت رویا

سلام سفت به خواهری هات برسون یونس خاله

چشم

هنگامه دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:53 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

سکوت "گورستان" را میشنوی رفیق..؟؟؟
دنیا ارزش فریاد زدن را ندارد..

بیهوده متاز که مقصد خاک است...

هنگامه جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

بیهوده متاز که مقصد خاک است...

ههععععععععععععععععععی اگه غیر از این بود ببین چکارها میکردیم والابوخودا

خدا شاهده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد