دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته

http://s5.picofile.com/file/8108506626/Photo_0120.jpg


بهترین آدم های زندگی، همان کسانى هستند که

وقتی کنارشان می نشینی چایی ات سرد می شود و دلت گرم…




نظرات 5 + ارسال نظر
هنگامه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

مث تو یونس خاله

ببینم این عکس باغتونه ک مث بهشت میمونه وای خیلی قشنگه

خیلی ممنون هنگامه خاله..مثل همیشه محبت داری
***
آره ..ولی میوه هاش الآن تموم شد..همشو چیدیم...خیلی زیباست

هنگامه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :
یکی بود
هنوزم هست
خدایا همیشه باشد

هنگامه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

راستی سلام ب سمیه و رویا جان برسون میرم وبش نیست تا بعد ک بیاد ایشالا

بزرگیتونو میرسونم...سلامت باشید..

Tachberdee یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

عجب عکسی ، عجب متنی!

فدای شما

roya پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ

منم دارم از این آدما

بلهههه..؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد