دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

خنده بازار



از پسردختر خاله ی 6 سالم میپرسم


 ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺭﻓﺘﯽ ﯾﺎ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ... ؟


میگه: ﺍﺯ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ !

اینا گودزیلان بخدا 


 

 


آخر عاقبتِ درس خوندن و طی کردنِ پله های ترقی توی ایران 






اقا 2afm داره میره خواستگاری :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دعا کنین دختره جوابش (مثبت) باشه وگرنه :
.
.
دهنه هممون سرویسه ... 







من تا زمانی که نتونم


 فرق وایرلس و دیال آپ رو برا پدرم توضیح بدم ؛


مجبورم نصف پول تلفن رو خودم پرداخت کنم.... :|


تازه پولِ برق هم نصفش از لپ تاپه منه :|








سلامتی دختری که گرسنگی رو تحمل کرد، با پول غذاش شارژ خرید تا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
با عشقش صحبت کنه...
(برگرفته از کتاب تخیلی دلفین ها پرواز میکنن) خخخخ







آهای شما هایی که دلتون گرفته
.
.
.
.
.
.
.
.
اوه اوه چقد زیادین ببخشید بکارتون برسید. . :|

خواستم بگم دوستون دارم روم نشد







ودر آخر ...عکس یک کدبانوی عزیز و محترم


نظرات 2 + ارسال نظر
بهار شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ http://m143.blogfa.com/

عجب جایی یا خدا منم بیام اینجا

هنگامه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ

این عکسش از همه بهتر بود خیلی بانمکه یونس ممنون پسر

مخلص حاج خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد