دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


دست ات را به من بده !
دست های تو با من آشناست…
ای دیر یافته با تو سخن می گویم!
به سان ابر که با توفان،
به سان علف که با صحرا،
به سان باران که با دریا،
به سان پرنده که با بهار،
به سان درخت که با جنگل سخن می گوید…
زیرا که من،
ریشه های تورا دریافته ام…
زیرا که صدای من
با صدای تو آشناست…


"شاملو" 

نظرات 3 + ارسال نظر
Arshia یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://pc-iran.ir

دلنوشته های زیبایی داری

لطف داری عزیز دل

مینو سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ http://suncity2000.blogsky.com

سلام
بازم زیبااااااا
منظورم اینه که چرا نمیاین به وبم سر بزنین؟؟؟؟

سلام...میام حتما...مرسی

هنگامه چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

دلم قدم زدن میخواهد . . .

در یک وجبی پیاده رو . . .

یک قدم تا آسمان . . .

پرواز با بوی یاس ها . . .

خیس و نمناک شدن با باران .

منم دلم میخواد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد